NOD september 2019

Farru Ik hoop het ook maar had gistermiddag ineens wat gekleurd slijm aan mijn WC papiertje zitten. Was lichtrozig. Daarna niks, toen weer een klein slijmdingetje dat weer donker was, toen weer niks. Vandaag twee kleine puntjes wat donkerder. Maar ook weer heel minimaal. Het is dat ik het zie omdat ik expres licht ondergoed heb aangedaan zodat ik het in de gaten kon houden. Verder vandaag helemaal niks aan m'n wcpapiertje. Maar het lijkt me sterk dat je dit hebt als je zwanger bent ??... dus ik heb het idee dat het deze ronde niet raak is. 
MaCéBa Gefelciteerd!!!
FiLo Nou dat zou zeker makkelijk zijn als je urine een andere kleur krijgt als je zwanger bent. Direct duidelijkheid. Wat vervelend voor de faalangst van je vriend. Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Mijn vriend weet eigenlijk alles. Wanneer m'n vruchtbare dagen zijn, wanneer m'n ovulatie is, welke dag ik kan testen. Ook als we klaar zijn met vrijen, pakt hij direct een kussen om onder m'n kont te doen zodat ik wat hoger lig. Ik denk dat je vriend zich er misschien te druk om maakt dat het niet lukt? En dan lukt het niet. 
AnneHS Welkom! Wat leuk dat je al moeder bent. Ook fijn dat je ongesteldheid direct weer op gang is gekomen! Wel fijn dat je toen snel zwanger raakte toen je uiteindelijk ongesteld werd. 
Zwindo Top dat je de lijst weer even naar voren hebt gehaald. En handig met wie er allemaal een positieve zw test heeft! 
Marr Welkom! Fijn dat je cyclus regelmatig is. Ben je bij je vorige zwangerschap snel zwanger geworden?
Lovem Welkom! Wat erg van de miskramen. Hopen dat het deze keer hartstikke goed gaat! En je er lekker van kan genieten.
IDK Wat fijn dat het direct raak was 2x. Wel erg vervelend van je miskraam. Hopelijk gaat het deze keer allemaal goed en gaat het ook snel! Het onderscheid is ook wel lastig maar ik heb meestal alleen na de seks en de volgende ochtend als we het 's avonds doen nog wat op m'n wc papiertje zitten maar voorderest niet. 
Knufje Wat onduidelijk allemaal met zo'n lichte bloeding. Ik zou gewoon om de dag blijven klussen en dan moet het toch wel goed komen lijkt mij. Zit je hoe dan ook goed. 
Mamnita Oh dat is balen. Maar het is niet anders inderdaad. Volgende ronde beter.
Jonge vrouw anoniem Oh wat leuk! Dat ben ik ook weleens geweest! Volgens mij 6 jaar geleden. Die vertelde dat wij twee kinderen krijgen. En eerst zei ze dat ze dacht rond m'n 30e, maar toen zei ze direct dat dat te laat is. Maar iets met een cijfer 3 zag ze. Dus geen idee wat dat moet betekenen. Na drie maanden proberen, in maart. Wie zal het weten. Maar ben benieuwd of het uitkomt bij jou. Wel leuk hoor een tweeling, zou ik ook wel willen! Ik heb heel lang opgepast op een tweeling. Is echt heel leuk! Maar je hebt wel je handen vol.
Nathalie Xx Oh spannend!! Laat je het weten!
KayleeMN Lastig is het he ... Maar het lijkt me wel vroeg voor een menstruatie .. en ook voor een innestelingsbloeding. 
Gebruiker10162233 Welkom! Het kan bij sommigen inderdaad lang duren voordat de echte cyclus op gang komt. Bij mij was het gelukkig direct. Even afwachten dus. 

Hoi meiden,
Ik ben even gestopt met de ovulatie testen... snapte er helemaal niks meer van... gezien de afscheiding die ik nu heb (wit en dik) denk ik echt dat ik mn vruchtbare dagen al gehad heb, ondanks dat de streepjes toen mn afscheiding wel slijmerig was, niet echt heel donker waren... rond die tijd wel 1 x geklust maar dus niet meer... ik snap van deze ronde echt helemaal niks, ik verwacht 13 sept mijn NOD.
Tot die tijd even helemaal niks en ik zie het wel. Manlief en ik allebei flink verkouden dus energie om te klussen hebben we toch niet hahaha 

Ik denk dus dat ik mijn innesteling ook gevoeld heb want ik had eergisteren (4 september) best wel krampen. Meer dan de rest van de week. En nu sinds gistermiddag beetje lichtrozig slijm. Toen wat donker slijm maar echt minimaal. Vandaag twee puntjes wat donkerder maar niks aan mijn WC papiertje. Vandaag is dag 27. En mijn NOD zou zondag moeten zijn. Dat kan geen innesteling meer zijn lijkt mij? Of kan het zijn dat de bloeding erna komt. Want dag 25 voelde ik dus de erge krampen. Op internet lees ik dat de innesteling 6-12 dagen na je ovulatie kunnen zijn. Mijn ovulatie was dag 15/16. Maar ik vind dit wel heel dicht op mijn NOD. 

Help maja hahaha
Nee ik zou een tweeling ondanks het een zegen is echt niet op zitten wachten.. We hebben al een dochter van 1.5 en gewoonweg de financiële middelen niet voor 3 kinderen. Net een huis gekocht welke groot genorg is voor 4 mensen totaal maar geen 5.. Dus ben wel bang nu hihi

Knufje dat gaat nu wel heel diep en specifiek erop in haha daar weet ik ook geen antwoorden op. Je kan nog even online zoeken of je iets vindt en je kan altijd nog even de huisarts of vk bellen.
Maja in pricipe wordt je nod berekend op 14 dagen na ovulatie toch? Dus ja het kan op zo dicht op je NOD. En denk ook echt wel dat je pas later wat bloed kan verliezen van je innestelling en dat dat niet gelijk gebeurd

bij mijn beide zwangerschappen heb ik 14 dagen na vermoedelijke eisprong 2 veegjes roze afscheiding gehad, viel me toen op omdat het die dag mn nod was... dus ja ik denk wel dat je later nog wat bloedverlies kan hebben... of dat nu dan nog met innestelling te maken heeft geeeeen idee

Hoi Maja, 
Wat spannend dat je je innesteling hebt gevoeld! Ik voel dat soort dingen nooit, eisprong etc ook niet.. Ik heb afgelopen ronde voor t eerst ovulatietesten gebruikt. Bij de vorige keer was ik in 1 keer zwanger dus de spanning en t piekeren van deze keer is nieuw voor me. Na vorige ronde probeer ik t wel wat meer los te laten.. was toen 3 weken overtijd maar alle testen bleven negatief. Via de huisarts een bloedtest gekregen die aantoonde dat ik niet zwanger was. Een aantal dagen na de uitslag werd ik toen alsnog ongesteld. De huisarts weet niet waardoor t gekomen is en haar enige advies was eigenlijk ook afwachten omdat alle waardes normaal waren. Hopelijk hebben we allemaal gauw een positieve test in handen! 
Groetjes Marr

zwindo haha ja klopt. Ik denk dat ik maar eens even stop met zoeken en er maar even vanuit ga dat het toch menstruatie was en dat ik dus nu op dag 11 zit en ga testen met ovutesten en om de dag klussen tm 21e dag. Dan kan ik idd niet fout zitten. Miss wordt ik toch nog ineens onverwacht echtt ongesteld, nou dat zien we dan weer wel..dan pak ik dat weer gewoon als dag 1. Heb sinds vandaag wel dat het allemaal ontzettend vochtig is beetje doorzichtig en klein beetje rekbaar zo nu en dan. Gister begonnen met ovutesten. Zou het dan toch allemaal goed komen en dit de volgende ronde zijn en een goeie positieve ovutest kunnen vinden ipv ammel maar vaag vaag en n a4tje vol hebben liggen met ovutesten.. daar zou ik toch zoo blij mee zijn he na die klote maand ... hoe blij kun je zijn met een positieve ovutest he ...dat je dus weet waar je aan toe ben en gewoon weet wneer je wel of niet ongesteld moet worden pff. Dat ik niet zwanger ben deze maand vooruit, tis pas de 3e ronde.. maar zou zo graag deze maand weer wel mn eisprong vinden. 
idk bij mij blijft dat ook altijd best wel lang .. en eer dat ik het idee heb dat het er allemaal uit is is het weer tijd om te klussen. Ik vind dat ook een erg vervelend dingetje. Afgelopen maand uitgegaan van mn slijm omdat ik geen positieve ovutest kon vinden maar ik zat dus verkeerd schijnbaar met mn slijm? vervelend.
Klinkt raar maar ik ga het sperma gewoon eens keer bekijken als er bijv beetje uitloopt na het vrijen meteen, en dan kijken of het dan rekbaar is ofzo.. klinkt vies marja hoe kom ik anders ooit achter het verschil..al is het dan misschien natuurlijk ook al vermengt een beetje met wat slijm van mij..

Terug
Bovenaan