NOD september 2019

Hallo allemaal, 
Wij zijn in blijde verwachting! Zojuist met Clear - blue getest 2-3 weken.! Echt zo onwerkelijk en superblij. We hebben net leuke foto's gemaakt met mijlpaal kaarten en gekleurde confetti eromheen gestrooid! Zo happy.! 
Ik ben 39 jaar en in verwachting van mijn eerste kleintje.
Nathalie Xx

@nathalie  gefeliciteerd!  Wat super dat je zwanger bent. Zoo leuk!!!  Ik nog een weekje wachten tot mijn NOD. Vind het elke dag toch beetje spannender worden altijd haha. Net ineens onderin buik wat menstruatiekrampen. Heb jij ook bepaalde klachten gehad deze cyclus anders als normaal? 

Hallo 
Ik had op de 23ste ovulatie en daar rondom geklust. De 28ste was mijn innestelingsdag en deze heb ik wel degelijk gevoeld. In de vorm van krampen en geen bloedingen gehad tot aan nu. Vanaf de ovulatie kun je 5 dagen erbij rekenen en vanaf de eerste dag van volgende menstruatie 9 dagen eraf om op de innestelingsdag uit te komen. 
Ik heb intussen wel temperatuur schommelingen. Niet eens gemeten maar dat voel je wel. Koud en warm krijgen. Ik voel mij dus ook wat flauwtjes alsof er een griep opkomst is. Gelukkig gaat het bij mij om een kleintje ?. 
Ik moet nog steeds bijkomen van de positieve test en uitslag. Wij samen gedeeld hebben. Adreline en zenuwen gierde door mijn lijf met een lach en een traan. 
Nathalie Xx

Oooh super Natalie Xx!! Gefeliciteerd. Dat wordt een mei baby ?
Ik was net op mn werk en voelde toen een typische, stekende pijn die ik interpreteerde als eisprong. Ik snel naar huis, en mn vriend en ik klussen. Van tevoren had ik gezegd dat ik het gevoel had dat ik een dezer dagen al ongesteld moest worden. Maar toch kwam de presentatie drang weer bij m op en we moesten echt allesss uit de kast halen om het te laten lukken, na een ruim uur lukte het eindelijk en mn vriend viel bijna flauw van de inspanning. Wauw ik wist niet dat het zo'n ding zou worden pff ? wel lekker om het even te delen hihi 

Mijn moeder had de eerste maanden van de zwangerschap bloedverlies, net of ze ongesteld was. Dit maakt me super onzeker, nu hebben me vriend en ik afgesproken om iedere maand te testen zodat ik niet in die onzekerheid blijf hangen.

Vandaag heb ik weer getest.. Negatief.
Ik zit nu op cyclus dat 40.. Zouden jullie eens naar een dokter gaan? Na mijn miskraam was het 28-34 en nu dus 40. We willen graag weer zwanger worden. Dus ik wil ongesteld worden zodat we nog een poging kunnen doen! 

Terug
Bovenaan