NOD september 2019

Ja ik had geen geduld @kkkk haha normaal met ochten urine inderdaad.
Dit is dag 32. Andere cyclussen waren langer. 
@IDK nee hoeft indd niks te betekenen nog. De steekjes in mn buik en zeurderig gevoel blijft.. Maar voelt zo anders dan menstruatie pijn. En heb een mega vieze smaak in mijn mond maar oke kan ook een griepje aankomen natuurlijk.
Ik tesste bij de vorige 2 zwangerschappen overigens ook pas 1 dikke week na overtijd te zijn positief terwijl ik er zo zeker van was en toen was mijn cyclus wel super regelmatig 

kkkk een streepje is een streepje zeggen ze maar snap dat je nog onzeker bent omdat het nog zo licht is. Maar hoop het voor je! ?
Nou zoals ik al eerder vertelde had ik zaterdag 7sep een positieve ovutest op vakantie, snachts toen we thuis kwamen om 03.00 een nog positievere, en zondag 8 ook nog wel positief mar vond die van snachts het dikste streepje. Dus ga uit van de eisprong 8 sep en NOD 22 sep. We hebben vrijdag 6,zaterdag 7,zondag 8 en maandag 9 geknuffeld. Eerder als 6 helaas niet. Want 6 sep was cyclusdag 11 en daar beginnen we altijd omdat mijn eisprong tussem dag 11 en 21 is. Heb deze keer dus gewoon een kortere cyclus. Maar wel optijd begonnen en genoeg geklust denken jullie??
Langer doorgaan zoals vanavond kan helaas niet. Vandaag een enorme blaasontsteking gekregen door denk ik het klussen van gister. Zon pijn gehad vandaag. Gelukkig antibiotica gekregen en dat en de blaasontsteking hebben gelukkig geen invloed op een eventuele innesteling en is de pijn al minder.
Naja ik ben al blij maar dat ik geen blaasonsteking kreeg op de positieve ovutest dagen...? want dan kan ik echt niet klussen denk. 4 dagen achter elkaar geklust rondom vruchtbare dagen. Om de dag ging ook ff niet nu omdat ik zoo snel al die positieve ovutest had!dan maar ff elke dag deze keer want dan heb ik zoiets van dan maar ff teveel als n keer te weinig en te laat....positieve test kwam nu ff zo plotseling. 
Sinds gister wel gevoelige tepels maar kan nooit n teken zijn toch als ik zondag pas de eisprong had en er een bevruchting plaats heeft gevonden? Volgende week dinsdag ofzo kan pas een innesteling zijn dus.
Kga er niet all teveel vanuit deze maand. Gewoon op mn gevoel omdat er vrijdag veel sperma uit was gelopen en die zaterdag in t hotel zoo gauw gauw moest kmdat we anders de vluct zouden missen en er toen ook best veel uit kwam en ik vrij snel omhoog moest..weet het,1 zaadje is al genoeg mr gewoon voor mn gevoel haha...
Well see..
Xox

Heb hem aangepast. Mijn nod valt nog in sep. Heb even 3e of 4e ronde gedaan omdat ik niet zeker weet of ik de laatste keer wel een eisprong heb gehad omdat ik geen positieve ovutest kon vinden vorige keer en toen die heele lichte bloeding/ongesteldheid heb gehad.
NOD 1 september – Gebruiker10156226 – 26 jaar – ronde 6 – 1e kindje
NOD 1 september – AnnemiekeHmr – 29 jaar – 3e ronde na miskraam – 1e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 2 september – SRA – 25 jaar – 3e zwangerschap – 2e ronde sinds mk
NOD 2 september – XSamantha – 25 jaar – 2de ronde – 2de kindje POSITIEVE ZW TEST!
Nod 2 september – evyh- 27 jaar – ronde 3 – 1e kindje
NOD 2 septeber – liefMadeliefje – 30 jaar – ronde 10 – 1e kindje 
NOD 3 september – NicolleB – 28 jaar – ronde 3 – 2e kindjePOSITIEVE ZW TEST! 
NOD 4 september – MaCéBa – 29 jaar – ronde 1 – 2e kindje POSITIEVE ZW TEST! 
NOD 4 september – Snicks -? – 1e ronde – 1e kindje
Nod 5 sep Mienmien 37 jaar- ronde 8 -3de kindje-
NOD 6 september – Nathalie Xx -? – 5e ronde – 1e kindje POSITIEVE ZW TEST!
NOD 7 september- Tralala – 30 jaar – ronde 8 – 1e kindje
NOD 8 September – Farru – 29 jaar – 8e ronde – 1e kindje
NOD 8 september – Maja – 26 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 9 september – Anne Forum – 28 jaar – 1e ronde – 2e kindje
NOD 10 september – Zwindo– 28 jaar – 4e ronde (na miskraam maart) – 1e kindje
NOD 10 september – Pimpeloentje – 25 jaar – 4e ronde – 2e kindje 
 NOD 12 september – KKKK – 27 jaar – 2e ronde – 1e kindje 
NOD 13 september – KSAS – 32 jaar – ronde 5 – 2de kindje
Nod 14 september – Nicole – 26 jaar – 2de ronde – 1ste kindje
NOD 14 september – anneiggy – ? – ronde 2 – ?
NOD 15 september – jonge vrouw anoniem – 24 jaar_ ronde 2– 2e kindje
NOD 15 september – NWJ- 25 jaar – ronde 11 – 1e kindje 
NOD 16 September? – Lovem – 1e ronde – 1e kindje
NOD 19 september – Mientje – 33 jaar – Ronde 13 – 1e kindje 
NOD 20 September – lis – 30 jaar -2e ronde – 2e kindje
NOD 22 september – Gebruiker 10156915 – 35 jaar – 6e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – FiLo – 28 jaar – 1e ronde – 1e kindje
NOD 22 september – Knufje – 29 jaar – 3e of 4e ronde – 1e kindje 
NOD 24 september? – Mystery – 39 jaar – ronde 4 – 6e kindje, 1e gezamenlijk
NOD 25 september – Liefje – 25 jaar – 2de ronde – 1e kindje
 NOD 25 september? – Aapje – 28 jaar – 3e ronde – 1e kindje
NOD 30 september – Marr -? – 3e ronde –

Hoi meiden, ik heb even niet gereageerd maar wel meegelezen. Mijn NOD komt er bijna aan dus ik begin het spannend te vinden. Ik zie in het ovsrzicht hierbiven dat ik mijn NOD op de 14e had gezet maar volgens mijn app zou dit de 17e moeten zijn. Dit lijkt mij ook logischer omdat mijn eisprong vrij laat was deze maand.
Het is spannend bij iedereen! Nu duimen voor vele zwangerschappen.
Ik heb het gevoel.dat het niet raak is deze maand, geen idee waarom. De vorige keer was ik mega zenuwachtig en teste ik 5 dagen van te voren al met een vroege test. Ik zou nu a.s. vrijdag al kunnen testen maar ik denk dat ik het pas zondag ga doen...

@jonge vrouw anoniem wat spannend, zolang er geen menstruatie is kan het nog alle kanten op. Zeker als je de vorige keer ook pas laat positief testte. Wat wordt je er ongeduldig van dan he!
@knufje oh zo vervelend een blaasontsteking! Hopelijk gaat het snel weer voorbij. Ik heb toevallig ook gevoelige tepels, wat toch wel erggg vroeg zou zijn 5 dagen na ovulatie..
Mijn ovulatie was twee dagen eerder dan ik dacht, dus mn NOD wordt ook twee dagen eerder. Ik kan alleen niet echt eerder testen als ik dat wil, want ben een week voor mn werk met collega's in buitenland dan.
Ergens heb ik nog lekker naïef het gevoel dat het wel eens raak kan zijn (zoals waarschijnlijk iedereen hoopvol zn eerste ronde begon), al weet ik dat die kans helemaal niet groot is. Heb ook helemaal nog niks van symptomen die erop wijzen. We wachten weer af. 

Hallo allemaal. Ik heb net getest met sensitest. En weer echt een minimaal streepje waar je echt super goed moet kijken om hem te zien. Nu zei mijn vriend dat het vast niet zwanger is omdat je dat lijntje altijd wat ziet. Nu heb ik een ongebruikte zwangerschapstest van sensitest ernaast gelegd. En daar zie je inderdaad het lijntje ook al, dus vrees dat ik helaas niet zwanger ben. Vandaag of morgen is mijn NOD. Maar als je ei pas 24-36 later springt zou ik overmorgen mijn NOD hebben. Vrees dat ik gewoon ongesteld zal worden. 

Hier ook iets vreemds.. Had ik bij de vorige zw van mijn dochter ook dus twijfel nu nogal. 

Ik gebruik dus ovu testen.. Nooit een smiley gehad maar je zag het lijntje wel donkerder worden en daarna heeeeeel licht bijna weg. Nu deed ik vanmorgen een zw test negatief.. En dus ovu test gedaan en die was opeens weer een stuk donkerder.. Echt heel vreemd. Dit was bij zw van dochter dus ook en toen was ik zwanger. 
Kunnen ovulatietesten nu wel of niet een vroeg teken van zwangerschap zijn en dat de zw test nog negatief aangeeft??? 

@jongevrouw ik zou gewoon de zwangerschapstest aanhouden misschien dat de ovulatietest donkerder wordt omdat je ovulatie er aan komt? Dat zou super fijn zijn. Hoop het voor je dan weet je waar je aan toe bent. Maarja ik weet natuurlijk niet hoe je afgelopen zwangerschap was. Ik zou zelf gewoon doorgaan met ovulatietesten totdat ik ongesteld werd of totdat ik een ovulatie gevonden heb. En evt. Om de 2 weken dan een zwangerschaptest doen. 

Terug
Bovenaan