NOD september 2019

Haha ja lastig is dat he.. Ik doe zelf regelmatig een test.. Zeker omdat cyclus niet helemaal bekend is. Teleurstelling is rot maar zolang menstruatie er nog niet is kan er nog van alles gebeuren

Hey meiden, 
Ik meld mij hier ook aan. Zit braaf op het bankje te wachtten..
Ik heb dit geprobeerd..Gister een Kruidvat 2v5 test gedaan.. Eerst kwam er bijna geen streepje, 4 uur later was er best wel een streep.
Ik had gelezen dat je kon checken of het een indroogstreep is, door er een druppel water bij te mengen, en de streep zou verdwijnen zou dat ook zo zijn, maar mijn streepje is nu heel lichtroze en verdwijnt dus niet.. Daarbij las ik dat het dan een héél vroege test kon wezen die positief uitslaat...Wat vinden jullie ervan? Ik zit nu 5 dagen voor mijn NOD...

- NOD 15 september - Dilana -27 jaar - 3e ronde - Eerste kindje ♡

@dilanaa ik zou niet zolang wachten. Ze zeggen altijd na 5 minuten aflezen en daarna weggooien ondat er vaak een extra streep kan ontstaan? Ik heb 1x eerder een Kruidvat test gedaan toen bleef hij wit. Na een week nog steeds wit. Niet dat ik hoopte dat hij toen nog extra streepje werd maar vond leuk de eerste test even te bewaren ofzo haha. 
Ik heb net een zwangerschapstest gedaan van Kruidvat. Mijn nod is morgen of overmorgen. Want je ei springt binnen 24-36 uur na ovulatietest. Dus moet je dan niet nog een extra dag erbij op tellen???
Maar nu zie ik na 5 minuten een heel mini streepje. Echt te minimaal. Mijn vriend ziet hem ook maar denkt dat het niets is omdat we zo onder een felle lamp moeten houden anders zien we hem niet. Zit dus wel nog voor mijn NOD te testen.. slecht i know nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen haha maar toch even te nieuwschierig. 
Loop inmiddels even naar de badkamer met mijn vriend en we zien hier ook een hele ini mini streep. Zal kijken als ik hem op de foto kan zetten maar vast niet omdat ie zo minimaal is. Zo spannend dit. Weet niet als het nu positief is of niet??

@kkkk super spannend! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Misschien nog een vroege test er tegen aan gooien? Of 1 van de action? Heb gehoord dat die ook goed zijn!

@marr  ik durf niet meer hahah. Heb thuis nog sensitest zwamgerschaptesten. Omdat ik daar ook ovulatietesten van gebruik. Ga overmorgen weer testen.. Ben benieuwd. Mijn pijnlijke borsten zijn vandaag stuk minder pijnlijk dus misschien komt mijn menstruatie ook nog op gang dat lees ik ook nog wel eens als mensen voor NOD testen. Maarja afwachten wel spannend.  
@jongevrouw ja snap ik! Hahah ik duim voor je mee hoor. Ik had mijn ovulatie op dag 39&40 Dus dan zouden die van jouw ook bijna komen. Of is je menstruatie al doorgekomen?

Hier weer steekjes in mijn onderbuik net zoals gister avond. Maar voelt toch iets anders dan menstruatie pijn.. Zou het dan toch... Probeer mezelf zo voor te houden dat mn lichaam spelletjes speelt omdat ik anders meer teleurgesteld ben als het niet zo is na dit te voelen.. 

Terug
Bovenaan