NOD september 2019

@jongevrouw. Wat fijn dat je je ovulatie gevonden hebt!  Heb je eindelijk wat duidelijkheid. Ja je NOD is 27 september. 
Had nog even gegoogled (ik Google alles?) en las daar wel als het een scheef streepje is de test defect is... wil je hoop niet in de grond boren maar omdat je nu ook je ovulatie hebt dan denk ik niet dat je zaterdag een positieve test ziet? Sorry bedoel het niet verkeerd hoor. Maar misschien voor jezelf weer teleurstelling. Hoop voor je dat het deze ronde raak is!!  
@mientje oh haha ik begreep je dan even verkeerd. Maar ik wacht rustig af inderdaad. Wordt nu net wakker. Heb nog vakantie. Twijfel om vandaag te testen of toch morgen. Ben dan toch weer nieuwschierig. Denk dat ik toch maar even doe. Verder sta ik er wel nuchter in hoor. Alleen heb dan liever meteen zekerheid hahah. 

Ja ik snap wel wat je bedoeld @kkkk
Teleurstelling zal er toch zijn als ie negatief is zaterdag of over 2 weken.. Ongewild houdt ik hoop vast aan dat ovu test ook op een zw kan wijzen.. Dit gebeurde namelijk. Vorige 2 zwangerschappen ook alleen had ik toen geen digitale test. Hoe dan ook test gewoon verder met ovu test wil wel weten of streepje weer minder wordt haha

Nou ik heb net getest en helaas is het streepje nu eigenlijks helemaal weg. Je ziet hem heel ienieminie maar veel minder als gisteren en toen was ie al bijna niet te zien. Dus vrees dat ik ongesteld ga worden komende dagen. Want als het streepje minder wordt lijkt me geen goed teken. Pff vreselijk die onzekerheid. Ga morgen ook niet testen, wacht nu gewoon even af. Ga zaterdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden .. ????????

@jongevrouw  Ik zou het nu alle dagen even gezellig maken.
Ik heb 1 dag voor 2 dagen tijdens en 1 dag na mn ei sprong geklust  en de vorige keer bij mijn zoontje ook en allebei zwanger?

Hier nog steeds geen tekenen van menstruatie, morgen NOD. (Als ik uitga van eerdere  cyclus) Vandaag nogmaals baarmoedermond gevoeld, deze ligt erg hoog kan er bijna niet bij, dat zou vruchtbare dagen kunnen betekenen en dat ik dus nog geen eisprong gehad heb deze ronde... ga nu ff 4 uur niet plassen dan een ovulatie  test doen...  ben benieuwd! Maandag lag de baarmoedermond nog erg laag... hoezo raar lichaam ? jullie ervaringen met de positie van de baarmoedermond en de vruchtbare dagen???

@KSAS altijd lastig om uit te vinden hoe het lichaam nou toch werkt. Wat zou het toch handig zijn als je gewoon op een knopje kon drukken en dan meteen antwoord kreeg! Ik hoop voor je dat je na deze 4 uur een beetje duidelijkheid krijgt. 
Ik had op dag 13 mij piek gevonden met action en clear blue ovulatietest. Wij hebben de 8e, 11e, 13e en 14e dag geklust. We zullen zien! Vandaag dag 15 voor mij. Had overigens op dag 13 savonds wel echt een hele slijmsliert die zo eruit kwam bij t afvegen. (Sorry voor de details) Baarmoedermond voelen qua hoogte vind ik soms nog best lastig. 

@ksas Bij mij zou mn ovulatie er ook weer aan moeten komen, waarschijnlijk maandag. Vanmiddag ovulatietest van de action gedaan, licht streepje dus ik verwacht dat dit de komende dagen weer donkerder wordt. Ik voel mn baarmoedermond nooit, dus geen idee of ie laag of hoog ligt.. 
Vind t wel weer spannend, maar weet toch pas de 29ste/30ste of erna meer. Afwachten! 
@kkkk, wat jammer dat t lijntje lichter wordt! Super balen! 
@jonge vrouw anoniem, hopen op een positieve test rond de 27ste!

Terug
Bovenaan