NOD september 2019

Helaas word ik ongesteld, net klein beetje bruinverlies en bloedverlies .  Dus zal weer ongeveer 70 dagen moeten wachten tot mijn volgende NOD  helaas.. Dus kan nog niet meedoen met NOD oktober wie weet zie ik jullie terug in nod november.. blijf hier nog wel meelezen. 

Hallo allemaal, 

Eerst en vooral proficiat aan alle dames met een positieve test en heel veel moed aan de dames die naar de volgende ronde gaan. 
Ik moet blijkbaar dringend eens bijlezen ! :)
Even een vraagje voor jullie : hoe interpreteren jullie deze testen ? Ik krijg nooit een echte dikke lijn. Ik zou denken op 11 ovulatie maar ik weet het niet meer zeker.
Alvast bedankt !

https://www.mupload.nl/img/lvpmp4t.jpg

@KKKK balen!! En wat vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt. Sterkte en wens je veel geluk voor de volgende ronde.
@liefje ik vind die van de 11e het meest duidelijk dus dan is je eisprong 24-48 uur daarna vokgens mij. Maar aangezien je test van vandaag alweer lichter is denk ik dat je eisprong vandaag is/was.
Ik zit nog steeds te wachten op mijn ongesteldheid... 't is nooit helemaal zeker wanneer mijn nod is maar ik had hem eigenlijk gisteren al verwacht. Vanochtend vroege test gedaan maar was negatief. Dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Mag van mij dan ook wel opschieten zodat we door kunnen naar de volgende ronde. 

@liefje, bij mij wordt hij inderdaad veel.donkerder het streepje maar je ziet hem wel oplopen en vandaag verdwijnen. Dan zou je zeggen dat vandaag jouw ei gesprongen is...
Lastig he!

Helaas was de ovulatie test vanmiddag negatief....?
Ben echt even helemaal klaar met dat vage gedoe allemaal... snap er niks meer van... 

@pimpeloentje en anneiggy Bedankt ! Het is soms inderdaad wel echt lastig. Ik denk dat ik volgende keer moet overschakelen op extra gevoelige testen.
pimpeloentje hopelijk is er voor jou snel duidelijkheid !
KKKK zo jammer.  Ik hoop dat het snel voor je lukt. 

@Kkkk oh nee wat rot dat het nu toch lijkt te beginnen! Wat verraderlijk die tests... :( hopelijk in de volgende ronde meer geluk!
@liefje ik heb geen ervaring met ovulatie tests, maar herken je bepaalde symptomen die je zo rond de ovulatie hebt? Ik probeer daar nu op de varen (weet nog niet of het werkt hoor) 

Terug
Bovenaan