Bedankt voor jullie lieve reacties. Het is nog niet echt doorgebroken maar wel erg veel buikpijn en steken.
@liefje die ovulatietesten vind ik altijd zo moeilijk te lezen. Heel eerlijk, zou ik andere gaan nemen. Bijv. Sensitest die zijn veel duidelijker vind ik haha ??
@jongevrouw fijn dat je je ovulatie echt hebt gevonden. Wij hebben dag ervoor, beide dagen erop en dag erna geklust. En 1 dag 2x op een dag omdat ik gewoon zo'n zin had haha.
@pipeloentje spannend ook voor jou zeg. Ik had gisteren wat bruinig slijm. Maar vanacht niets maar zal vanmiddag vast wel komen. Stiekem blijf je toch een beetje hopen,maar heb echt vette buikpijnndus ga er gewoon vanuit dat ik echt ongesteld wordt ? hebben het er gisteren over gehad en dan maar volgende ronde weer. Komt goed. Hoop voor jou dat het deze ronde raak is! Zo spannend die laatste dagen haha.
@vaalskie ik heb dat ook inderdaad. Blijkbaar zonder de pil is je lijf helemaal anders. Heb ook zulke gevoelige borsten. Normaal echt nooit! Gisteren wat bruinverlies dus vrees dat mijn menstruatie begint. Maar dus extra symptomen na stoppen met pil en dat wijst helaas niet op zwangerschap.
@filo sorry maar vind soms wat lastig alles te volgen haha. Sorry. Op welke dag zit je nu? Omdat je nog geen ovulatie hebt gevonden? En hoe waren je afgelopen cyclussen. Gewoon door blijven testen hoor,hij komt echt wel! Bij mij ineens op dag 40 pas. Maar was zo blij hem eindelijk te vinden. Succes!