NOD september 2019

Hoi FiLo,
Ik had ook geen ervaring met deze testen.
Maar deze periode heel veel erg pijnlijke steken in de baarmoeder en roze veegjes rond deze periode 

Mijn eisprong was vijf dagen geleden. Heb enorme krampen in buik en soms steken. Heel gevoelig daar vanonder. Mijn eerste menstruatiedag was 16 augustus. 
Als ik het goed voor heb, zou ik volgende week vrijdag 20 september mijn NOD hebben?? 
Nog iemand waarvan de onderbuik zo gevoelig is ? Kan mss ook zijn omdat mijn lichaam nog aan het zoeken is om zelf te functioneren zonder anti conceptie middel... 

Hier al 2 dagen een smiley op mijn ovu test.. Eeeeindelijk. Dus 2 dagen aan het klussen nu (daarvoor om de dag of om de 2 dagen) 
HHoelang klussen jullie meestal na een positieve ovu test?
Blijf de test elke dag even doen, dat ik verandering zie zeg maar

Bedankt voor jullie lieve reacties. Het is nog niet echt doorgebroken maar wel erg veel buikpijn en steken. 
@liefje die ovulatietesten vind ik altijd zo moeilijk te lezen. Heel eerlijk, zou ik andere gaan nemen. Bijv. Sensitest die zijn veel duidelijker vind ik haha ?? 
@jongevrouw fijn dat je je ovulatie echt hebt gevonden. Wij hebben dag ervoor, beide dagen erop en dag erna geklust. En 1 dag  2x op een dag omdat ik gewoon zo'n zin had haha. 
@pipeloentje spannend ook voor jou zeg. Ik had gisteren wat bruinig slijm. Maar vanacht niets maar zal vanmiddag vast wel komen. Stiekem blijf je toch een beetje hopen,maar heb echt vette buikpijnndus ga er gewoon vanuit dat ik echt ongesteld wordt ? hebben het er gisteren over gehad en dan maar volgende ronde weer. Komt goed. Hoop voor jou dat het deze ronde raak is! Zo spannend die laatste dagen haha. 
@vaalskie ik heb dat ook inderdaad. Blijkbaar zonder de pil is je lijf helemaal anders. Heb ook zulke gevoelige borsten. Normaal echt nooit! Gisteren wat bruinverlies dus vrees dat mijn menstruatie begint. Maar dus extra symptomen na stoppen met pil en dat wijst helaas niet op zwangerschap. 
@filo  sorry maar vind soms wat lastig alles te volgen haha. Sorry. Op welke dag zit je nu? Omdat je nog geen ovulatie hebt gevonden? En hoe waren je afgelopen cyclussen. Gewoon door blijven testen hoor,hij komt echt wel! Bij mij ineens op dag 40 pas. Maar was zo blij hem eindelijk te vinden. Succes! 

Stiekem blijf je toch hopen he.. helaas net naar wc geweest en nu toch wel echt beginnende menstruatie. Vorige keer was het maar 3 dagen heel licht. Dus hopelijk nu ook. Mijn cyclus is dan deze keer 55 dagen. Had dit eerst verkeerd berekend. Want vanaf je eerste menstruatiedag reken je je volgende cyclus al toch?  Vorige keer was hij 38 dagen. Hoop niet dat het weer gaat oplopen. Dan ga ik denk ik navragen bij assistente. Want is toch gek als het elke keer langer wordt? Hebben meer mensen dat? Heb eerste helft van deze cyclus teunisbloemolie gebruikt heeft dus niet geholpen ga dat niet weer slikken. Slikken jullie bepaalde vitamines?  Ik alleen foliumzuur. 

@Kkkk ja gaat snel hier met de reacties ? Nee ik heb geen problemen met ovulatie denk ik, volgens mij had ik 'm op dag 13 dus zit op het wachtbankje ;)
Ik gebruik foliumzuur en een paar keer per week zo'n totaal vitamine complex, gewoon voor de zekerheid 

@kkkk ah wat rot zeg.. Ja snap dat je dan ff langs ha wilt uiteindelijk..je telt inderdaad vanaf eerste dag van je laatste menstruatie.
Ik slik zelf nu mama compleet tabletten. Zit folium zuur etc etc etc in. Ook al. Goed om zwanger te worden dus hoef je niet pas te slikken als je al zwanger bent. En een extra boost vitamines etc kan nooit kwaad nu dadelijk in dr herfst en winter maanden 

Vandaag is mijn NOD, en nog geen menstruatie te bekennen... twijfel nu zo wat ik zal doen... testen of niet... misschien is mijn cyclus dit keer wel gewoon langer, dar kan natuurlijk ook... had gisteren nog een test gedaan die negatief was, niet met ochtend urine. Misschien dat morgen maar eens doen? als ik in de ochtend nog niet ongesteld ben... 
Wat rot KKKK... ik slik de davitamon mama met visolie. Daar zit alles in als het goed is, maar eerlijk is vergeet hem nog weleens... komt vooral doordat ik hem niet in het zicht kan leggen ?
Jonge vrouw anoniem... fijn dat je je piek hebt gevonden!! 

Terug
Bovenaan