NOD september 2019

Dankje Vaalshkiee, ja wel een beetje ik heb best een opgezette buik. Denk me darmen. Maar soms twijfelde ik omdat ik nu nog geen last heb van me borsten. Maar dat zal nog wel komen ?

@Facha  Aaah gefeliciteerd wat fijn!! 
Ik heb idd meegelezen destijds dat je een miskraam had een alsnog 23n curratage moest ondergaan. Wat fijn dat het zo snel weer is gelukt. 

@Facha Gefeliciteerd :) Mooi nieuws. 
@aapje Bij mijn 1e voelde ik helemaal niks. Was overtuigd dat ik ongesteld moest worden. Het rommelde ook vlak voor ik ongesteld zou moeten worden. Dus valt eigenlijk niks over te zeggen.
Nu voelt het weer dat ongesteld moet worden. Hou daar maar rekening mee kan altijd meevallen ?. 
@Vaskiee en @Filo Wat spannend zeg voor jullie!!!! Hoeveelste ronde is dit voor jullie ?

Proficiat Facha!

Trouwens bedankt voor de verwelkoming want ik heb al in andere fora gereageerd maar daar werd ik genegeerd ? is toch gezelliger zo hoor. Ziet er een leuke bende uit. Hopelijk veel zwangeren deze maand!
momenteel pijnlijke borsten!  Ik durf niet te hopen ? 
ik word 33 en heb precies het gevoel dat het nu snel moet gaan...
ik ga zeker niet tot dinsdag kunnen wachten om te testen.  Maar als mijn borsten ondraaglijk worden dan weet ik genoeg... 

groetjes

Terug
Bovenaan