NOD september 2019

Hier dag 32. Na verwijderen van de koperspiraal heb ik beide keren een cyclus van 32 dagen gehad. Daarvoor altijd 28/29. Ik vind het al gek genoeg dat m'n cyclus anders is aangezien koperspiraal daar geen invloed op hoort te hebben maar ik ga er toch een beetje vanuit. Nu deze maand ineens tussentijdse bloeding rond dag 15/16 wat echt leek op een milde menstruatie. Nu dus dat 32 maar geen spoortje bloed te bekennen. Voel ook aan niks dat het eraan komt. Waarom is je lichaam zo fucked up soms... Altijd een regelmatige cyclus en heel toevallig sinds die koperspiraal eruit is niet meer.. Ik heb dus eigenlijk geen idee meer wanneer m'n nod is. Frustrerend. 

Had vanmorgen iets gepost maar niet op plaatsen gedrukt denk ik hahahah
Vanmorgen getest, 1 dag voor nod kortste cyclus en 3 dagen voor nod langste cyclus. Helaas omo wit... 
Hoe is het met de rest?

Ik ben ongesteld geworden !! Wel een geruststelling dat het ongeveer hetzelfde is als vorige maand.. hop naar de volgende ronde :) !! 

Jammer zeg Vaalshkie maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt!
Hopelijk krijgen we hier snel nog wat positieve testen deze maand! 

En, Zonnebloem, ja, klopt.. Veel positieve verhalen over Clomid maar begin het nu wel frustrerend te vinden hoor na 4 rondes. Maar goed, als ik andere dames hoor dan mag ik nog niet klagen. Nog een weekje wachten, ik ben benieuwd. 

ik voel gewoon menstruatieachtige krampen. Gevoelige borsten. Gisteren was ik misselijk met vlagen. Maar ik besef wel dat dit gewoon door mijn komende menstruatie zal zijn. (dinsdag)
Ik geef stilletjes aan op voor deze ronde en dan maar op naar ronde 13 ?
tenzij ik echt veeel te vroeg getest heb, maar ben wel zeker van mijn eisprong dusja. 
Balen Vaalshkie maar op naar de volgende ronde he! 

Terug
Bovenaan