NOD september 2019

KayleeMN Dat is ook wel ff gedoe met die spiraal. Heb je al wel aan een testje gedaan? Of heb ik daar overheen gelezen? 
Aapje nog ff spannend zo!! 

Momoftwoboys Haha ik heb precies hetzelfde. Ik voel mijn eisprong en heb dit x is geprobeerd met evaluatie testen dus we hebben in dat geval wel goed gemikt. Bij mijn eerste voelde het trouwens ook altijd of ik ongesteld moest worden. Toen was het ook ronde 4 en maar 2x seks gehad in die week haha. Nu precies hetzelfde, zal wel heel toevallig zijn. 
Ik heb elke keer wel drukkend gevoel van ondere. Gisteren was echt meer ongesteld idee vandaag kan ik niet zo goed plaatsen. Hoe oud zijn je jongens nu?  

Hoi meiden,
helaas vandaag ongesteld geworden.. had ergens echt een gevoel van zwanger zijn maar zal wel de ongesteldheid zijn geweest. Toch wel fijn om te zien dat mn cyclus nu elke keer 30 dagen is en we op de goede dagen aan het klussen zijn. We gaan weer met frisse moed naar ronde 3

Wauw jonge vrouw anoniem! Daar zie ik een plusje! Gefeliciteerd :) 
Klein vraagje, ik wilde vanochtend graag een early test doen maar mijn man vind het niet zo leuk dat ik erna gelijk moet gaan werken. Ik heb nu wat urine opgevangen. Kan ik dit bewaren tot vanavond en dan alsnog samen testen? Thnx alvast!

Dit is toch echt een duidelijke streep hoor! Gefeliciteerd!!
Clear blue digital is minder gevoelig en heb je volgens mij hogere hcg nodig. Een streep is een streep. Misschien over 2 dagen met de clear blue digital testen, maar deze test geeft toch echt aan dat je zwanger bent .
Geniet ervan! 

Echt?? Haha vind het moeilijk te geloven.
Ik wacht nog even met de vk bellen tot de testen echt duidelijk zijn. Gek he.. Rond de 12 moet mn ei geweest zijn.. Of die testen klopten toen al niet haha. 
Ik zou de urine niet bewaren tot vanavond. Heb wel eens vernomen dat je dit 2 uurtjes kunt bewaren

@jonge vrouw anoniem ja denk dat je over 2 dagen een duidelijkere test hebt. En waarom denk je dat de ovulatietest dan niet klopte? 
Ik had toen ook op een positieve test op de dagen dat er bij jou tussen hebben gezeten. Ook licht maar wel positief.

Terug
Bovenaan