NOD september 2019

Nee klopt was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.  Ik had nu de 10e mn eisprong,  ga deze keer niet t3sten voor NOD ben benieuwd.
Geniet van je zwangerschap! 

@patries.. Shit sorry... :( wat rot!!
Hopelijk is het snel goed raak ook voor jou! Hier gemengde gevoelens. Vriend zegt ja het is nog niet zeker.. En ja dat doet wel ff pijn ja.. Zeker omdat we maar al te goed weten dat het nog fout kan gaan

Jonge vrouw anoniem. Het ziet er wel uit als een streepje!! Hoop voor je dat alles goed al blijven gaan. 

Wij hebben vanmorgen getest met een early kruidvat. Zo op t blote oog zag je niks, alleen als je hem in t licht houd zie je toch een heel licht streepje. Ik ben benieuwd. Morgen met een cb testen denk ik... 

Anneh Aah wat kak. Vooral als je zo'n gevoel hebt. Snap het volkomen. Lichaam doet rare dingen. 
Jongevrouwanoniem Ik zie ook een voorzichtige streep. Ik begrijp je verwarring super licht. Heb je nog een ander merk liggen? Een kleine gefeliciteerd alvast. 
Aapje ooh spannend!!!! Heb je geen foto? 

Nu weer testen met een ander merk heeft niet zoveel zin. Snap dat je een bevestiging wilt, maar je hcg verdubbelt met 2 dagen weer. Ik zou proberen beetje afleiding te zoeken en morgen of overmorgen weer te testen. Hij is gewoon nog wat licht omdat je ook vroeg test. Het is lekker weer vandaag, probeer daar een beetje afleiding in te vinden. 
Ik krijg buikpijn dus ik denk dat mijn menstruatie toch morgen of dinsdag komt.

Terug
Bovenaan