Liesjex NOD: 1 September
Alittlebite: 2 september
Omeletje NOD: 3 September
Mama Dtje NOD: 5 September
Dotinlove NOD: 6 september
MamavanLoesje NOD: 7 september
LaurenLauren NOD: 7 september
Beginnendedroom: 9 September
Lolita NOD: 9 September
Sofia NOD: 9 September
Heidezicht: 12 September
Gebruiker611209 NOD: 12 September
Dromertje NOD: 13 September
Ine NOD: 15 September
JamieV NOD: 18 September
BelgoGermano: 20-22 September
LautjeF: 21 September
Gebruiker10243588: 21 September
Mamarood: 21 september
Poppy: 23 september
Droommaarzacht: 28 september
Wij zijn stel van 28 jaar oud. Wens voor een 1e kindje. 2e ronde en mijn NOD heb ik even toegevoegd.
Ik heb de afgelopen 2 dagen een menstruatie gehad, wat naar mijn idee erg kort is. Hebben mensen hier ervaring mee na het stoppen van de pil?
Aankomende tijd hebben wij vakantie. Hoe doen jullie dat met een drankje drinken? Ik doe het naar mijn ovulatie sowieso niet, maar vanaf menstruatie tot ovulatie weet ik het niet zo goed. Een drankje in het weekend heb ik het dan over.
Ik sluit mezelf graag bij dit forum aan en wens iedereen succes de komende tijd. Hopelijk wordt het een vruchtbare maand!
Alittlebite: 2 september
Omeletje NOD: 3 September
Mama Dtje NOD: 5 September
Dotinlove NOD: 6 september
MamavanLoesje NOD: 7 september
LaurenLauren NOD: 7 september
Beginnendedroom: 9 September
Lolita NOD: 9 September
Sofia NOD: 9 September
Heidezicht: 12 September
Gebruiker611209 NOD: 12 September
Dromertje NOD: 13 September
Ine NOD: 15 September
JamieV NOD: 18 September
BelgoGermano: 20-22 September
LautjeF: 21 September
Gebruiker10243588: 21 September
Mamarood: 21 september
Poppy: 23 september
Droommaarzacht: 28 september
Wij zijn stel van 28 jaar oud. Wens voor een 1e kindje. 2e ronde en mijn NOD heb ik even toegevoegd.
Ik heb de afgelopen 2 dagen een menstruatie gehad, wat naar mijn idee erg kort is. Hebben mensen hier ervaring mee na het stoppen van de pil?
Aankomende tijd hebben wij vakantie. Hoe doen jullie dat met een drankje drinken? Ik doe het naar mijn ovulatie sowieso niet, maar vanaf menstruatie tot ovulatie weet ik het niet zo goed. Een drankje in het weekend heb ik het dan over.
Ik sluit mezelf graag bij dit forum aan en wens iedereen succes de komende tijd. Hopelijk wordt het een vruchtbare maand!