NOD september 2020

Aaaah Zeeuws meisje!!! Waauw ik krijg gewoon echt kippenvel over mijn hele lijf!!! Ik moest echt nog aan je denken deze week, ik vond het zo sneu voor je. En ik ga echt zo hard duimen voor je! Ik gun het jou echt van harte! Ik heb idd een tweeling maar mijn zwangerschap was wel een ramp. Bijna miskraam gehad op 12 weken, en op 30 weken zijn ze heel prematuur geboren. Ik hoop echt op een goeie zwangerschap nu ?

Helaas ben ik vanmiddag ongesteld geworden. Een schrale troost dat ik mag blijven bij jullie, NOD 26 sept. 
Ik baal dat mijn cyclus maar 22dgn was, en een lutale fase van of 9 of 10 dagen had. Gelukkig is dit de eerste x dat t zo kort was vorige keren was t 25 of 26dgn en lutale fase van 12/13dgn. Dus ik geloof niet dat ik hier actie op moet gaan ondernemen. 

Ik zou nu toch wel eens een ovulatie test willen aanschaffen, clearblue digitaal. Kun je deze in de ochtend en of avond gebruiken? Op het werk zie ik nmlk echt niet zitten. Ik weet nog niet of ik de roze of paars wil ik ga me erin verdiepen?

@dotinlove: heel spannend, ik hoop t voor je! Ik zie helaas geen lijn op de foto maar in t echt is t altijd beter te zien (weet ik uit ervaring) 
succes dames!

@mama dtje, balen zeg! Inderdaad een korte cyclus. Gelukkig is dat dus niet altijd zo. 
Ik ben ook ongesteld geworden, dus door naar de volgende. Wel blij dat m'n cyclus deze maand aanzienlijk korter is dan de vorige. Hopelijk zet dat zo door! Ik gok dat mijn volgende NOD op z'n vroegst in oktober is, dus ik ga jullie verlaten qua persoonlijke inbreng. Lees nog wel graag even mee hoe het afloopt met jullie deze maand! Succes allemaal! 

Ik ben nog steeds bezig met de ovulatietesten, die mag wel eens positief gaan worden. Ondertussen CD 23. Wel vertrekken we op vakantie voor 10dagen. Ik ga proberen toch wel verder te testen, maar we maken het in ieder geval ook om de andere dag gezellig en dan hopen we op het beste!
succes aan iedereen, hopelijk kopen de goede resultaten hier snel binnen! 

Vandaag dag 11 en vandaag al een positieve ovulatietest. Eisprong is dus tussen vanavond en vrijdagochtend.
Sinds mijn mk is mijn cyclus een stukje korter, nog maar 25-26 dagen. 
Nod bijgesteld op 18 seot

Terug
Bovenaan