NOD september 2020

Hé wat een gezellige drukte hier, veel nieuwe dames. Hopelijk voor iedereen een goede maand! :) 
Ik moet nog een dagje wachten en dan is mijn NOD, het zou ook nog 3 september kunnen zijn.. maar ik ga toch uit van morgen gezien die buikpijn twee weken geleden. Ik ga er vanuit dat ik wel ongesteld word, jammer, maar niet erg. Mijn cyclus is dan al korter dan het geweest is. Mijn temperatuur was gister iets lager en vandaag weer hoog, vandaar dat ik denk dat het niet gelukt is. De 'kwaaltjes' die ik had zijn ook weg. Nouja, we gaan het meemaken! 
Succes dames!! 

Ik kon het niet laten en heb vandaag een testje gedaan Kruidvat 2v5 maar omo wit. Ik wacht nu mijn menstruatie af tot mijn verjaardag zaterdag, indien dan nog niets test ik sochtends. Ik heb geen buikpijn waar ik normaal wel vrij heftig last van heb voor mijn menstruatie, maar denk niet dat het iets wordt meer. 
@alittlebite spannende dagen ook voor jou. Ik zag mijn temperatuur gisteren ook naar beneden gaan en vandaag weer omhoog. Snap wel wat je denkt ja. 
Laten we duimen op streepjes!  

Hey Dames, de kids waren hier rustig, en manlief was weg dus ik kon t niet laten om te testen. Zoals jullie op de foto kunnen zien, een voorzichtige lichte schaduw lijn.. dus ik denk dat ik heel voorzichtig heel blij mag zijn.. ? morgen of overmorgen zeker nog eens testen zodat ik zeker geen spoken zie haha
b53e8u.jpeg

hallo!

ik meld me hier voor ook aan. mijn NOD is 3 september. gister een test gedaan deze was negatief. ik voel me alleen ontzettend raar. ik heb een opgeblazen gevoel. jeuk tepels en last van maagzuur. ook heb ik last van winderigheid... herkent iemand zich hier in??

liefs Kim

@kimkim dat wat kon? Kijk even na de gevoeligheid van de test, deze reageerde vanaf 20ui. De meeste gewone testen pas vanaf 50ui

Dotinlove, op de foto zie ikzelf niet echt iets, maar dat is vaak ook moeilijk te fotograferen. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Kimkim, er zijn ook vroegtesten die je tot 4-5 dagen voor je NOD kan uitvoeren.
Omeletje, is je NOD pas zaterdag? Dan kan het nog gerust hoor! 4 dagen op voorhand zijn die tests niet steeds positief.
Alittlebite, spannend!! Succes voor morgen, ik duim mee.

Terug
Bovenaan