NOD september 2020

Hoi dames, Vraagje, uiterlijk aankomende zaterdag 5/9 is mijn nod. Cyclus verschilt 29/30 dagen. Vorige week had ik heel erg hoofdpijn, laatste paar dagen heel erg last van m'n onderrug en vandaag steken in de buik. Ik wil zo graag dat het de aankomende ronde(3) gelukt is, dat ik misschien ook dingen in mn hoofd haal. Eigenlijk ben ik er heel veel mee bezig terwijl ik dat niet wil zijn, omdat ze altijd zeggen dat als je er te veel mee bezig bent het dan niet lukt en andersom. Eigenlijk wil ik wachten met een test tm zondag. Eerst kijken of mijn menstruatie komt maar... ik ga zaterdag een nachtje weg met vriendinnen dus zit dan miss een beetje op hoge kolen. Toch misschien een vroege test doen? Ik twijfel heel erg.

Hee TMAAM, je hebt van clear blue testen die je 5 dagen (als ik het goed heb) voor je NOD kunt doen, misschien die dan proberen? Ik herken het haha ik wil er ook niet mee bezig zijn maar ik betrap mezelf er op dat ik er heel veel mee bezig ben.
Gebruiker10243588 ik had op internet zo'n berekening gedaan, uit mijn hoofd weet ik niet meer welke site, maar dan moet je de eerste dag van je laatste menstruatie invullen en de lengte van je cyclus, dat heb ik aangehouden en toen ben ik die dagen gaan testen, en 1 dag was het echt DE piek. Dus stel deze ronde lukt het niet dan weet ik dat ook al voor de volgende keer.

Dag dames

1 september! Ik heb de laatste versie van het lijstje hier gezocht; Kunnen diegenen die er nog nie topstaan zich toevoegen?
Liesjex NOD: 1 September
Alittlebite: 2 september
Omeletje NOD: 3 September  
Mama Dtje NOD: 5 September 
Dotinlove NOD: 6 september
MamavanLoesje NOD: 7 september
LaurenLauren NOD: 7 september
Beginnendedroom: 9 September 
Lolita NOD: 9 September 
Heidezicht: 12 September 
Gebruiker611209 NOD: 12 September 
Dromertje NOD: 13 September 
Ine NOD: 15 September 
JamieV NOD: 18 September
BelgoGermano: 20-22 September
LautjeF: 21 September
Gebruiker10243588: 21 September
Mamarood: 21 september
Poppy: 23 september

TMaam, ik ben zowat de kampioen in vroeg testen :)
Die van CB en Predictor vond ik echt wel goed en betrouwbaar, die kan je 5 dagen vroeger doen. Maar als je de bijsluiter goed leest, staat er (bij mij toch) 5 dagen voor de gemiste periode. Dus als je je NOD hebt o p5 september, is 6 september je gemiste periode en kan je die ten vroegste vandaag uitvoeren.
Tip: haal er ineens 2 want als deze negatief is ga je het wss niet kunnen laten om morgen of overmorgen nog eens te testen :)
Dag 9 of 10 hier (NOD begonnen s avonds rond middernacht, dus welke dag neem je dan :p ). Vanaf morgen ovulatietesten gebruiken.

Bedankt voor jullie adviezen.

Nog een vraag:
Ik ben 21 aug. gestopt met de pil, moet ik dan de eerste dag van mijn ontrekkingsbloeding rekenen als cyclus? Of de dag dat ik gestopt ben met de pil.....

Ik heb mezelf ook even op het lijstje geplakt, wachten duurt erg lang!
Hopen dat deze maand een mooie word voor iedereen! ?

Liesjex NOD: 1 September
Alittlebite: 2 september
Omeletje NOD: 3 September  
Mama Dtje NOD: 5 September 
Dotinlove NOD: 6 september
MamavanLoesje NOD: 7 september
LaurenLauren NOD: 7 september
Beginnendedroom: 9 September 
Lolita NOD: 9 September 
Sofia NOD: 9 September
Heidezicht: 12 September 
Gebruiker611209 NOD: 12 September 
Dromertje NOD: 13 September 
Ine NOD: 15 September 
JamieV NOD: 18 September
BelgoGermano: 20-22 September
LautjeF: 21 September
Gebruiker10243588: 21 September
Mamarood: 21 september
Poppy: 23 september

Ik vind het heel lastig om mijn nod te berekenen. Ik heb een hele onregelmatige cyclus. Eerst 25, toen 26, toen 30 en 24.
hebben jullie tips? Of moet ik me eisprong testen? En dan dagen erbij optellen ofzo?

Hey,
Je kan je eisprong testen (zelg gebruik ik de test van Clearblue met 2 dagen smiley). Daar tel je dan normaalgezien 14 dagen bij op en dan kom je bij je NOD uit.

Terug
Bovenaan