NOD september 2020

@ gebruiker 588, lastig! Ik ga deze ronde voor t eerst ovulatie testen gebruiken.
Ik wil op dag 9 of 10 te starten, cyclus van 25-26-26-22 gehad. Op dag 9 vaak de eerste dag dat ik vruchtbaarslijm spot, ik wil de dag erop dan beginnen met testen, en ik denk 3 tot 5 dagen daarna de eisprong heb. Ik heb een verpakking van 20st gekocht ik hoop daar 4 cyclussen mee te kunnen doen.
Ik begin er nu toch aan om een beeld te krijgen van de lutale fase deze x ws maar 9 dagen geweest, dat is niet goed.

@M-fryskfamke ik heb precies 't zelfde als jij en heb ook mij NOD rond die datum!! Ben heel benieuwd 

Hey Dames, uiteraard duim ik ontzettend voor jullie allemaal mee. Ik zal zeker blijven meekijken hier om te steunen, en ik gun het jullie allemaal uiteraard! Op een vruchtbare maan(d) ???

Hey dames,
Ik voeg me ook even graag bij de groep. 
Sinds april gestopt en heel onregelmatige en lange cyclussen gehad. Starten nu voor ronde 4. Deze maand probeer ik de teunisbloemolie uit. Dus hopelijk mijn NOD ook in september. (Gebruik ovulatietesten/meet temperatuur) 
Succes allemaal. Hopen op een vruchtbare ronde voor iedereen 

hey meiden, nog nieuws?
Hier opnieuw een smiley op mijn ovulatietest, dus eisprong is gepland voor ergens vandaag. Gisterenmiddag al gezellig gemaakt, deze avond nog eens. Ben benieuwd!

Terug
Bovenaan