[quote quote=10352673]Hoi allemaal! Vraagje… Mijn cyclus is erg onregelmatig. wanneer moet ik dan al beginnen met ovulatietesten? Want ik lees dat sommige vrouwen het al op de 10e dag hebben. en mijn vorige cyclus was ook maar 24 dagen. Of moet ik gewoon op de gok? ik had vorige keer wel dat vruchtbare slijm. Wat zal ik doen?[/quote]
Hier hetzelfde. Vorige cyclus 47 dagen. En dag 10 begonnen met testen. Aardig wat test versleten haha.
Maar als je vorige cyclus 24 dagen was. Zou ik op dag 9 beginnen met testen. Het is balen als je veel testen moet doen (mocht je een lange cyclus hebben)
Maar beter dat, dan dat je hem mist toch?
Ik gebruik de testen van 2 be sure. Betaalbaar dus met zoveel testen wel te doen.
Hier hetzelfde. Vorige cyclus 47 dagen. En dag 10 begonnen met testen. Aardig wat test versleten haha.
Maar als je vorige cyclus 24 dagen was. Zou ik op dag 9 beginnen met testen. Het is balen als je veel testen moet doen (mocht je een lange cyclus hebben)
Maar beter dat, dan dat je hem mist toch?
Ik gebruik de testen van 2 be sure. Betaalbaar dus met zoveel testen wel te doen.