NOD september 2020

[quote quote=10352673]Hoi allemaal! Vraagje… Mijn cyclus is erg onregelmatig. wanneer moet ik dan al beginnen met ovulatietesten? Want ik lees dat sommige vrouwen het al op de 10e dag hebben. en mijn vorige cyclus was ook maar 24 dagen. Of moet ik gewoon op de gok? ik had vorige keer wel dat vruchtbare slijm. Wat zal ik doen?[/quote]
Hier hetzelfde. Vorige cyclus 47 dagen. En dag 10 begonnen met testen. Aardig wat test versleten haha.
Maar als je vorige cyclus 24 dagen was. Zou ik op dag 9 beginnen met testen. Het is balen als je veel testen moet doen (mocht je een lange cyclus hebben) 
Maar beter dat, dan dat je hem mist toch?
Ik gebruik de testen van 2 be sure. Betaalbaar dus met zoveel testen wel te doen. 

dotinlove wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! 
En shit voor de dames die ongesteld zijn geworden, ik duim voor jullie voor de volgende ronde! 
Ik zit nog (rustig) te wachten op mijn NOD 12 september. Voel nog niks maar is ook nog te vroeg. Ik vind dit eigenlijk de meest "relaxte" week van een cyclus omdat je er niks meer aan kunt doen en volgende week begint de echte spanning weer. Maar hopelijk voel ik me volgende week rond deze tijd een beetje anders ;-) 
Hopelijk snel voor iedereen goed nieuws! 

Bedankt voor jullie reacties! 
dag 9 is dat geteld vanaf de eerste dag dat ik ongesteld ben geworden? 
Gelukkig merk ik het meestal wel aan mn lichaam. Het slijm en de opgewondenheid enzo? maar wil wel testen doen voor de zekerheid! Heb nu van de action en van Kruidvat merk. 
iedereen succes!! En hopen op het beste. Voor mij nu 4e ronde 

Ondertussen dag 25 in de cyclus en ben nu toch aan het twijfelen of ik gisteren nu al dan niet mijn piek gehad heb. Normaal heb in een link bij geplaatst met een foto van mijn laatste testen. Wat denken jullie?

https://www.mupload.nl/img/nqs5stdeg.jpeg

Mijn menstruatie is zojuist doorgekomen, kwam echt uit het niets gezet. Achja, na een paar minuten teleurstelling en veel knuffels en kusjes op naar ronde 4. 
Wel fijn; cyclus van 28 dagen, hopelijk blijft dat zo! 
Succes dames, ik zal nog wel meelezen en duimen voor iedereen! 

Alhoewel.. Ik dénk dat ik ongesteld ben. Het is sinds gisteravond alleen bruinig bloedverlies met veel slijm. Ik heb nooit bruinverlies voor mijn menstruatie, begint altijd meteen heftig. Het zet niet echt door zeg maar en niks roods te bekennen.
God... gaan we weer.. maar afwachten wat er gebeurd nu. 
Ik wordt hier zo onzeker van! Je gaat echt hopen op innesteling of die paar verhalen van vrouwen die dachten ongesteld te zijn en toch zwanger bleken... 

Helaas.. Wat een te-leur-stelling!!! Heel veel tranen. Wat had ik dit graag gewild, wat hadden WE dit graag gewild. 
Ik dacht oprecht dat ik de innesteling had gevoeld. Ben benieuwd wanneer de menstruatie start, als goed is vandaag of morgen. 
We gaan maar ovulatie testen bestellen...

Oooh dames ?
Voorlopig is september nog niet echt positief geweest voor de meesten hier.
Omelerje, ik duim dat het alsnog een innesteling is ?
Gisterenavond eisprong gevoeld, vandaag ovulatietest weer negatief. Nu afwachten. 

Terug
Bovenaan