NOD september 2020

[quote quote=10352738]@M-fryskfamke ik heb precies ’t zelfde als jij en heb ook mij NOD rond die datum!! Ben heel benieuwd[/quote]
  Oke! Nou spannend! heb je ondertussen er nog steeds last van? 

pfff we snappen de teleurstelling allemaal zo goed! Hou vol en weer hopen op de volgende maand! 
Spannend omeletje! Misschien toch testen, hoop voor jou alsnog op goed nieuws!!! 
Vraagje, je innesteling is meestal 9 dagen na je eisprong toch? Al kan dit dus per cyclus ook nog verschillen.. ik zit nu ongeveer 7 dagen na mijn eisprong. Heb altijd een cyclus van 26 dagen. Ik word gek van mezelf, want volgens mij kan ik nu nog geen symptomen hebben toch? 

Innesteling verschilt idd per cyclus. Ze zeggen rond dag 8 na de eisprong. Zodra er een innesteling is gaat je lichaam het hormoon hcg aanmaken. Van dat hormoon kun je al symptomen krijgen. Ook dat scheelt weer per vrouw hoeveel hcg er vrij komt. 
Dit vond ik op internet, misschien maakt het dat iets duidelijk: 
Hier een schematisch overzicht voor de beeldvorming:

Dag 1: Laatste dag menstruatie
Dag 14: Ovulatie (eisprong)
Dag 14: Bevruchting (binnen 12 na de eisprong)
Dag 23: Innesteling (8 a 9 dagen na de eisprong)
Dag 28: Overtijd (gefeliciteerd, je bent zwanger)

Ik merk ook aan mezelf dat je het wilt voelen en dat maakt het ook lastiger, want voel je echt wat of verbeeld je het..

@mamavanloesje, dankjewel voor het overzicht, dat maakt het wat duidelijker. 
Inderdaad je wilt van alles voelen en dat is frustrerend. Ik vind het vooral lastig omdat bij mijn dochter het de eerste keer raak was dus ik heb daar nooit over na hoeven denken. Nu duurt het lange dus dan wordt je onzeker.
Geduld is een schone zaak ?

Ik had vandaag eindelijk een positieve ovulatietest (was veel te vroeg begonnen met testen) dus fingers crossed..   
Ik had de dikke donkere lijn vandaag om 13:30, net nog eens getest en al een stuk minder donker. Vraag me af wanneer de echte eisprong is dan.

[quote quote=10353237]binnen 48 uur na 13.30 eitje kan tot 24 uur na eisprong bevrucht [/quote]
Dankjewel voor je snelle reactie! Ik ben heel slecht met cijfers en ik heb teveel gelezen over ovulatie etc. dus kon door de bomen het bos niet meer zien. Dan gaan we het hier de komende dagen maar weer eens goed gezellig maken :)

Terug
Bovenaan