NOD september 2020

Liesjes oh jeetje een miskraam heftig.. hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen.
ine wat gek is dat eigenlijk he? Want volgens de beschrijving heb je bij een knipperende smiley een hoge vruchtbaarheid.. het lijkt me gek dat ik meer vruchtbare dagen heb dan normaal gesproken? Inmiddels dag 4 knipperende smiley... ik ben gewoon best bang geen eisprong te vinden gezien mijn onregelmatige cyclus. Maar goed ik heb geduld.
silasv wat fijn dat je eisprong zo duidelijk was. Voor nu succes met wachten.
xxnh iets snap ik niet in je verhaal.. je zegt dat je overtijd bent, maar je NOD is 4 september? Heb je niet te vroeg getest?
Omeltje extra gezellig maken is natuurlijk nooit vervelend . Wat betreft een ovulatie bloeding kan ik niet over meepraten.

Hee,
Hier onzeker of ei al geweest is of niet. Had iets slijmerige afscheiding afgelopen 4 dagen en niks geen trekkerig gevoel gehad of steken, terwijl ik voorgaande cyclussen dit 2 dagen had met vlagen. Afscheiding is vandaag weer dik crème en bmm ook weer hard. Miss ei in een nacht gehad ofzo tijdens t slapen.. ben benieuwd wanneer m'n NOD nu zal zijn, ik laat m iig staan voor mezelf. 
Maken t deze week voor de zekerheid nog paar x gezellig maar denk dat ie geweest is of Miss geen ei gehad?

@beginnendedroom, ik ga morgen weer starten met cb ovulatietesten. Ik heb nu voor het eerst die waar je 4 dagen kunt testen. Maar ik begrijp dat jij niet zo heel goede ervaringen hebt? 
Ben benieuwd hoe ze bij mij gaan werken. 

Mijn streepjes lopen niet echt op...en ik zit toch wel een beetje met die bloeding en krampen van afgelopen vrijdag. Was echt lichtroze bloed bij afvegen en hield wel de hele middag aan. 
Mijn Temperatuur laat ook niets zien wat lijkt op een ovulatie.. zo wordt nod bepalen wel erg lastig. 
Mama Dtje jij ook in het zelfde schuitje ongeveer. Zo lastig die onzekerheid of je ei is geweest of niet! Als je geen ei hebt gehad krijg je ook geen menstruatie wel? Ik heb echt in al die jaren misschien 3 keer een een menstruatie overgeslagen hoop toch niet dat nu het eindelijk van belang is er niks gebeurt daarbinnen ?
Hoe gaat het met de rest? 

Jaaa ik verwacht hem omstreeks 4/5 september... spannend! Heb een kleine hoop omdat we tijdens mn ovu 'geklust' hebben. Zo spannend!! lastig om dan te wachten Hahah. Maar anders met volle moed voor de volgende ronde idd :) succes allemaal! 

@ Omeletje, ik heb 2x een ovulatiebloeding gehad met hele erge kramp voor mijn vorige zwangerschap, ook inlegkruisje nodig gehad ivm druppeltjes bloed. Kan zijn dat t dus je ei was. Wel vreemd dat je niet positief getest hebt. Daar heb ik dan geen ervaring mee. 

Na eea opzoeken las ik op een verloskundigen website dat je eisprong is geweest na de laatste krampen, stel t duurt 2 dagen, dan zou ie de 2e dag zijn gesprongen. 
Hier is mijn "slijm" sorry voor de details nu echt droog geworden dus ei is geweest hebben iig wel een x geklust tijdens de "hoog" periode. 
NOD is nu 4 of 5 sept, dus ik ga voor 5 sept als ik volhoud ?
Spannend gebruiker 88,  had je testen gebruikt of ovu gevoeld? 

Hier vandaag ongesteld geworden. Zou tussen 5e en 9e mn eitje hebben. Ik kom wel mee lezen maar zal bijna niet antwoorden. Wij hebben geen '' haast'' ermee, we ''proberen'' het ook niet, maar als het raak is is het raak. We hebben al een zoontje van 14 maanden.

Ik sluit ook weer aan. Na een licht positieve test vorige maand, maar helaas ruim een week overtijd toch ongesteld geworden gaan we er nu weer voor. In september trouwen wij ook, dus het zou wel heel bijzonder zijn. NOD ligt vermoedelijk op 12 september.

Terug
Bovenaan