NOD september 2020

Heidezicht, proficiat!!!
JamieV, dan lopen we gelijk. Na mijn vroeger dan gedachte eisprong zit ik nu ook op 18 september.
Hier gisteren wat ongikrampen, maar voor de rest niks te melden helaas...
GA mandag een vroege test doen, maar hoop er niet teveel van.

Spannend BelgoGermano! Welke vroege test ga jij doen als ik mag vragen?
Ik heb me de vorige ronde allemaal dingen ingebeeld/gehoopt te voelen maar daar klopte helaas niet veel van dus probeer ik dat deze ronde minder te doen. Nadruk op probeer haha

Gefeliciteerd voor de meiden met een positieve test. Zijn de streepjes al opgelopen? 
Super klote voor diegene waarbij het vroeg misgaan hoop voor jullie dat de volgende ronde beter zal zijn.
 Ik gebruik ovulatietesten om mijn cyclus in beeld te krijgen. 2e ronde voor eerste kindje. De streepjes zijn bij mij amper zichtbaar totdat ik tegen mn ovulatie aanzit. Dat maakt de streepjesmethode voor mij prima. Gebruik ook premom app voor fotos. Zie onderstaand het overzicht. Ben benieuw later in de middag en komende dagen.
https://www.mupload.nl/img/qz76bfrbxkc.jpg

Ik gebruik de tests van Clearblue (en koop ineens de verpakking met 2 stuks :p ). Deze kan je 5 dagen voordat je overtidj bent gebruiken. Niet zo goedkoop, maar dat heb ik er voor over om geen extra dagen te moeten wachten. Action en Kruidvat heb je hier niet.

Daar ga ik misschien dan toch ook eens naar kijken :)
Ik had 2 rondes geleden de early van Action geprobeerd maar dan maak ik mezelf weer een beetje gek door teveel te lezen online (dat die niet goed zouden zijn wat natuurlijk mogelijk is!) en heb ook wel Sensitest liggen maar die vind ik persoonlijk nogal onduidelijk. Wel goedkoop maar als je moet zitten turen van "is het nou wel of niet raak" betaal ik liever iets meer.

@droommzacht ik ben benieuwd of die van jou nog wel meer gaat knallen.
Ik heb afgelopen woensdag deze ovulatietest gehad, echter wordt het lijntje niet knallender en loopt alleen maar af. Ik twijfel of deze dan als positief gezien mag worden. Wat denken jullie?  
https://www.mupload.nl/img/7ynxc1ewa8r6f.jpg

@gebruiker. Dat er ineens geel meer Lh is dat is zeker. Maar twijfel ook of hij even dokter is. Ik heb wel gelezen dat de ene persoon mee lh heeft dan de ander. Ook als het vanaf morgen weer minder is dan is dit je piek. Maar kan ook nog oplopen en donkerder worden. Ben benieuwd. Heb CB wel besteld zal die morgen eens proberen. Hopen dat het dan nog niet voorbij is.
@lautje moeilijk te zeggen het onder elkaar leggen en vergelijken  werkt voor mij fijn.

@ LautjeF, als hij afloopt kan het best wel jouw piek zijn. Toen ik mijn foto's liet zien op het forum dacht iedereen dat ik mijn piek nof niet had gehad omdat hij niet even donker was. Zelf had ik het gevoel dat dit wel mijn piek was, ook omdat hij daarna weer lichter werd. Toen alleen gezellig gehad rond die dagen en 12 dagen later een positieve test in mijn handen! 
Ik schrijf hier verder niet mee, maar las dit en wou toch even zeggen dat het wel kan. Dat het niet altijd even donker wordt. Succes!

Terug
Bovenaan