NOD september 2020

@droommaarzacht, ik vond die ovulatietesten met streepjes ook erg onduidelijk. Gecombineerd met CB gebruikt en op het moment dat de CB een smiley gaf was die met streepjes wel donker (donkerder dan de dagen ervoor) maar nog altijd niet even donker als de controle streep... wat volgens de gebruiksaanwijzing wel zou moeten. Dus ik denk inderdaad dat dit voor iedereen verschillend is. Ik denk als het verschil met de voorgaande testen groot is, net zoals bij jou, dat je echt wel aan je eisprong zit dan. Lekker blijven klussen en ik duim voor ons beide, en natuurlijk de rest van de dames hier, dat het mag resulteren in positieve zwangerschapstesten deze maand!

De CB kwam binnen had in een dicht potje het plasje van vanochtend bewaard en hoewel deze licht was op de dipstick kreeg ik bij CB de stilstaande smiley. Dus het klopt denk ik dat nadat je de LH piek hebt gehad je het meest vruchtbaar bent. 
Bedankt voor de tips
https://www.mupload.nl/img/bktdssuh3m1l.jpg

@gebruiker dus je bedoelt dat ik mn lh piek had gisteren en dat de smiley van cb vandaag nog aanwezig is en ik vanaf morgen niet meer vruchtbaar ben toch? 

Na 3 maanden niet ongesteld te zijn geweest, heb ik afgelopen vrijdag mijn LH-piek gehad en dus waarschijnlijk gister of vandaag mijn eisprong!
Dus nu voor mijn gevoel weer eeuwig wachten om te testen of eventuele menstruatie! 

Pfff dat wachten is niets voor mij ?

Dag allemaal. Ik ben helemaal nieuw in dit topic. Deze maand proberen mijn vriend en ik voor het eerst zwanger te worden. Zooo spannend en leuk en bijzonder. Mijn eisprong is morgen, maar omdat we het nog niet echt volgens een schema doen hebben we nu alleen seks 'wanneer we zin hebben'. Ik merk dat ik zelf druk aan het rekenen ben, maar wil er nu echt nog geen druk op leggen. Zijn toch die rammelende eierstokken hè ?. Maar wie weet is het deze maand al raak! 

Welkom eefjepeeefje. Spannend he, ben je al lang van de anticonceptie af?
Ik heb momenteel mijn piek, zegt clearblue. Ik voel deze ronde  geen naderende ovulatie, toch wel fijn de bevestiging. Mijn vriend weer overigens niet dat ik ovulatietest heb gedaan deze ronde. Die vind dat maar niks.
Maar ik pieker me suf na mijn laatste cyclus, die zo kort was, toch ff kijken wat nu wanneer en hoelang lutale fase is.
Ik gebruik deze maand monnikspeper dat is een kruid om de cyclus op de rit te krijgen. Ben benieuwd of mijn lutale fase al iets langer gaat zijn.
Succes allemaal 

Dankje Mama Dtje! Ik had een paar jaar een koperspiraal, dus toen al wel een cyclus. Die is er sinds een maandje uit. Het is super privé en ik vertel deze 'reis' aan niemand, maar op de een of andere manier vind ik het toch fijn erover te praten en dingen te delen. Op zo'n forum voelt dat fijn en veilig. Dus bedankt alvast :)

@Mama Dtje Hoelang proberen jullie het al? Haha ik heb ook stiekem een ovulatietest gedaan en gauw weggegooid ;) helemaal niet erg! Mannen begrijpen gewoon niet hoe wij ons als vrouw en onze kinderwens voelen. Zo kwetsbaar, alles hangt van je lijf af. Succes met alles!

Terug
Bovenaan