NOD september 2020

Afwachten is altijd spannend. Zit inmiddels zelf in ronde 13. Na de 6e ronde miskraam gehad helaas. Ook inmiddels mijn rechter eileider verwijderd omdat deze dicht zat en er vocht in zat.
Hopelijk deze maand wat meer geluk. 
Volgende week terug naar gynaecoloog om te bespreken hoe we nu verder gaan. 

Iemand advies?  
Van de week begon ik opeens te vloeien, heb 1,5 dag geduurd maximaal.  
vandaag/morgen verwacht ik mijn menstruatie.
Gisteren (zaterdag) begon ik weer te vloeien dus dacht nou dan zal je menstruatie nu wel echt doorkomen. Niet dus.. vandaag einde van de dag weer klaar.
Heb ik echt nooooooit last van. Zo gek allemaal.
Is er iemand die dit wel eens mee heeft gemaakt? Zo vreemd allemaal.  
Heb ook altijd wel last van mijn borsten na DPO. Nu ook maar dit blijf aanhouden. Gisteren een testje gedaan smorgens deze was negatief. Dus zwangerschap zal het ook deze ronde niet zijn.    
En moet ik deze dagen nu al als menstruatie zien of niet? Vind het heel verwarrend allemaal.

Heb via internet testen besteld. Van telano. 
Weet niet of me vk hier iets mee kan. Heb ook altijd last van wat menstruatie "pijntjes" nu ook helemaal niets. 

Dit is hetgeen ik over de early clearblue test gevonden heb (of de site van Clearblue en de online bijsluiter):
Wanneer u zwanger bent, maakt uw lichaam het zwangerschapshormoon hCG (humane choriongonadotrofine) aan. De test kan zeer lage concentraties hCG in de urine detecteren (de gevoeligheid van deze test is 10 mIU/ml).

BelgoGermano, Jammer van je negatieve test ☹️
Astrid-Lynn, heftig jaar heb jij al achter de rug zeg. Succes bij de gyn volgende week ?
Dromertje, dat is inderdaad wel apart... Ik denk toch dat je "echte" menstruatie nog moet doorkomen. Misschien een hele vroege miskraam? ? 
Ik zit nu op 7 DPO en ben me hyperbewust van alles. Heb mezelf alweer overtuigt van dat ik zwanger ben terwijl ik zo graag rustig wilde blijven... Nouja ik denk dat ik het even een ronde moet mee maken en dan hopelijk volgende maand het wat meer kan loslaten.

Terug
Bovenaan