NOD september 2020

Goedemorgen dames,
Ik had gisteren op dag 9 van mijn cyclus ineens draderig slijm. Schrok er een beetje van zo vroeg, was pas van plan om op zondag/maandag te beginnen met ovulatietesten. Ik had nog eentje liggen van de action die had geen knalstreep, maar wilde beginnen met CB testen. Mijn vriend is ze even snel gaan halen en vanmorgen gedaan met een leeg rondje. Ook heb ik het idee dat het draderige slijm vandaag al weer weg is. Mijn temperatuur (ik gebruik daysy) heeft nu ook drie hogere temps dan de vorige wat een eisprong kan betekenen. Heb ik nu gewoon mega vroeg mijn eisprong gehad?! Verder niets gevoeld maar wel gezellig gehad gisteren middag gelukkig! 
Ik was vorige week nog ongesteld! Iemand anders al zo vroeg wel eens eisprong gehad? 
Ik ga nog even door met testen.. maar ben even in de war haha! 

Welkom Eefjepeeefje en succes! 
Dat is inderdaad wel erg vroeg omeletje! zou zeker de testen herhalen komende dagen. Gewoon voor de zekerheid.
Ik had net een smiley op de clearblue! Zo blij mee! Mn cyclus lijkt dus meteen weer op gang te zijn gekomen na de vroege miskraam. Ga het morgen wel nog herhalen voor de zekerheid en de dag er na ook kijken of het echt klopt dat die mijn 2 meest vruchtbare dagen aangeeft, want gisteren had ik een leeg rondje.
Cherry hoe is het bij jou? Hoop hetzelfde als hier?

Welkom Eefjepeefje en succes deze maand, hopelijk snel raak! Ik vind het forum ook fijn want ik raak maar niet uitgepraat over dingen en ben bang mijn vrienden te vervelen, haha.
Omeletje ja dat zou wel vroeg zijn. Ik heb soms een korte cyclus van 25 dagen maar dan ovuleer ik nog op dag 11. Maar het kan natuurlijk!
Fijn Juliaa, dat het gelijk weer op gang is ?

Niet om té negatief te doen maar ik vrees dat het ook deze ronde niet is gelukt; ik heb sinds vandaag steeds zin in (ongezond) eten en dat heb ik normaal gesproken altijd een weekje voor mijn ongesteldheid begint. Verder geen enkele andere klacht of ander gevoel.
Ik hoop natuurlijk voor alle andere dames hier dat september een goede maand is! :)

@ Eefjepeeefje, dit is de 5e ronde. Voor een 2e kindje, heb een zoontje. Dit wordt (hopelijk) mijn 3e zwangerschap.
De eerste zwangerschap was het de 2e ronde prijs. Dit was niet goed helaas. Toen we opnieuw gingen proberen was t de 3e ronde raak. Hoopte nu dat t de 4e ronde raak zou zijn ? helaas dus. Eigenlijk willen we er 2j tussen, dan zou t in okt raak moeten zijn, haha. Ben benieuwd of t deze ronde lukt, vriend is ziek en zit nu in mijn piek ?.. we zullen t meemaken. 

[quote quote=10355302]JamieV, even snel: we lopen gelijk op he. Ik merk hier ook noppes, niks, nada. Veel waterig/wit slijm, maar verder niks.[/quote]
Helemaal waar maar die -vr-eetbuien van vandaag herken ik al te goed ? hopelijk is mijn lichaam in de war en is er nog hoop, ik ga in ieder geval die CB early test scoren. Succes morgen, mentaal duim ik mee :)

@juliaa wat fijn dat je cyclus weer op gang is gekomen en dat je jouw vruchtbare dagen hebt gevonden! Hopelijk is het wederom raak en blijft het goed gaan ?? ☘️ Ga je nog wel naar de VK voor een check?
ik gebruik zelf geen ovulatie testen, maar aan mijn lichaam te merken zijn dit ook ongeveer mijn vruchtbare dagen. Volgens de app zou het dinsdag zijn, en die heeft het tot nu toe altijd wel goed gehad. Dus als ik dinsdag 1 a 2 uur steken heb dan zit ik goed met gokken. 

dan lopen we weer gelijk op! ☺️

Terug
Bovenaan