NOD september 2020

BelgoGermano, jammer van je negatieve test.   Hopelijk een goede vruchtbare maand de volgende.
AstridLynn, heel veel succes bij de gyn. Wat jij zo meemaakt dat gun je echt niemand.

Hier wachtenden op mijn NOD 24 september.
Hele rare cyclus momenteel. Alles is anders dan de vorige 3. Dus even afwachten maar. 
Blijft altijd spannend en zenuwslopend zo'n periode he.
Je kan er niks meer aan doen, niks aan veranderen.  Maar toch.. iedere keer de vraag, zal het deze ronde gelukt zijn haha.
Denk dat als ik een positieve test in handen heb, ik het niet kan geloven 

De gewone CB heeft 25 nodig, de early test 10. Maar 100% betrouwbaar zijn die vroege tests niet hoor. 5 dagen voor je nod, dat is dan dpo9. Als de innesteling later plaats vindt, hetgeen goed kan, kan de test niet positief zijn. 

Wat een verhalen allemaal... wij vrouwen zijn hier jiet voor gemaakt. Al dat wachten, je af vragen waarom je lichaam je soms voor de gek hou. En de mannen zeggen alleen maar het komt wel. 
Tuurlijk 9 van de 10x komt alles goed, maar het is best vervelend dat het soms zolang moet duren of dan weer verkeerd gaat.

@dromertje Mijn menstruatie was 2 weken geleden ook 1.5 dag.. nog nooit meegemaakt maar ben niet zwanger!
Ergens deze week is mijn eisprong, weet niet precies wanneer.
@CherryBlossom Fijn om je weer te 'zien'!

Als ik een early test had liggen had ik die kunnen gebruiken maar die heb ik -nog- niet dus dacht; we gebruiken gewoon eens even een ovulatie dipstick om te zien of er iets op gebeurd. Nee, hij werd bijna witter dan toen ik begon ? Ik probeer nu vol te houden tot mijn NOD om een "normale" test te doen. 

Terug
Bovenaan