NOD september 2020

Jaaa het wachten duurt echt lang... Lukt het niet, moet je weer een hele maand wachten!
Gister begonnen met ovulatie testen, zaterdag als goed is ovulatie dag! Nod in oktober, ben benieuwd! Wel besloten om menstruatie af te wachten en dan pas te testen. Probeer er echt zo min mogelijk mee bezig te zijn maar dat lukt niet, we willen het zo graag en steeds meer.. 

Ik ga ook proberen te wachten met testen tot ik 1 dag overtijd ben.. Hopelijk heb ik die zelfbeheersing, haha. Vanaf zaterdag zou ik een early kunnen doen maar ik wil mezelf toch een beetje behoeden voor dubbele teleurstelling.

Thnx @ITVS! 

Jaa het wachten is rot hè... ik merk dat ik heel erg aan het vergelijken ben met vorige maand toen het even raak was. Wat voelde ik toen op die en die dag? Voel ik weer die buikpijn of weer dit en dat etc. Ik wil exact hetzelfde doen omdat mijn hart ergens hoopt van dan kan het niet anders dan dat het sws weer raak is. Maar mijn hoofd weet ook wel dat het zo helaas niet werkt ;-)

Succes voor diegene op het wachtbankje!

Het is weer lang geleden dat ik iets geschreven heb. We zijn de afgelopen twee weken met vakantie geweest. Wel de ovulatietesten blijven doen alsook temperatuur. Nu ja hoe betrouwbaar dit dan allemaal is weet ik niet, gezien een ander slaappatroon dan normaal natuurlijk! De piek die ik gekregen heb van de ovulatietesten was op 2/9 niet echt donkerder maar toch even donker leek mij. De daarop volgende dagen waren ze enkel minder dus vandaar deze afleiding. Ik ga er dus vanuit dat tussen 2-4/9 mijn eisprong moet geweest zijn. Dus een van de dagen verwacht ik m’n NOD. Heel de tijd niets gevoeld tot vandaag toch wel duidelijk gevoeligere tepels. Maar het is spannend afwachten. De vorige cyclussen zijn altijd begonnen met bruine afscheiding, die heb ik tot nu toe nog niet gezien!
succes aan iedereen, hopelijk snel een positieve test. Ik probeer te wachten met testen tot vrijdag zeker maar het wordt moeilijk!

Hoi allemaal! 
Balen van de negatieve testen. Ligt het aan mij of is het geen vruchtbare maand?
Ik had zondag een smiley op mn clearblue test helemaal happy. Maar gisteren en zaterdag niet dus ik heb denk ik iets niet goed gedaan? we hebben het zondagavond en gisterenochtend gezellig gehad dus hopelijk was dat genoeg. Hoe het de dagen daarvoor zat weet ik al niet meer haha ?

Ja, idd niet de succesvolste maand hier ?
Juliaa. 1 dag smiley kan wel hoor. Stel dat je de dag tevoren je beginnende piek net na je meting had, dan kan get zeker dat je de smiley maar 1x ziet in deze cyclus. 
Hier dus een negatieve test, veel witverlies (waterig en doorschijnend-wit) en iedere dag wat krampen. Normaalgezien nod op vrijdag en ik probeer we tevreden te stellen dat ik deze maand alvast een langere lutale fase heb dan de 11 dagen van vorige maand. 

@belgogermano heb je een Early test gedaan? 

Meestal is mij lhpiek ook maar 1 dag. Ik gebruik van action ovulatie testen 
Ik moet mijn Nod hebben op 28 September.. nu moet ik aankomende dinsdag 22 September naar gynaecoloog. Zullen ze vast een echo maken om te kijken of na de operatie alles goed is. Maar kunnen ze dab ook eventueel een innesteling zien ofzo?? 

@BelgoGermano NOD-twin, ik hoop toch nog stiekem op een klein wondertje voor ons beiden!
(Voor alle andere dames uiteraard ook.)

Terug
Bovenaan