NOD september 2020

Iemand een idee?;
Is het mogelijk dat je na de ovulatie nog steeds een lichte streep bij de ovulatietest houdt? Of moet hij dan wit zijn en is de LH na de ovulatie uit de urine verdwenen. 

@Ine nee heb geen ervaring mee.. ik heb alleen getest met kruidvat 2v5

@xxNH sorry ik gebruik geen ovulatietesten dus kan je niet verder helpen!

@xxNH ja zeker. Ovulatietesten hebben bijna altijd een lichte streep, ze zijn pas positief wanneer ze even dik zijn als de controle streep. Ze lopen dus na je piek weer af in hoeveelheid (lh hormoon) en dus ook in dikte van streep

Als je het lastig vindt om te lezen kan ik je de CB testen aanraden met een smiley of leeg rondje, geen twijfel mogelijk dan. Ze zijn wel wat duurder dan andere..maar ik kon met de ovulatietesten van action geen echte piek vinden en was teveel aan het twijfelen met de streepjes. 

@Lievemae ik hou er wel al een beetje rekening mee, maar nog niet volledig. Dus als ik iets anders (lekkers) kan eten dan pak ik dat, maar ik ga mij nog niet volledig alles ontzeggen. 

Lievemae ik heb gisteren een broodje zalm op, maar de zalm smaakte me niet dus heb het weggegooid haha. Maar mn nod is rond 29 september.
Moet ook kattenbakken doen en mn oude kat is dement en iedere dag prijs door het huis? zodra ik het idee heb dat het raak is of een positieve test heb doe ik dat natuurlijk ook niet meer opruimen, maar zal nu wel moeten. 

@omeletje bedankt! Ik gebruik telano tot dat ik het idee heb dat ik de piek te pakken heb en dan doe ik een clearblue met smiley voor de bevestiging. Zo kan ik wel uitgebreid testen en toch de juiste bevestiging krijgen ?
Na het stoppen met de pil eind mei 2 goede cyclussen gehad van 28 en 30. Vorige maand 43 en nu op CD 18 nog geen eisprong gevonden. ? dus ik test mooi door met de goedkope versie en bevestiging dan met de clearblue smiley. 
Cervixslijm wordt wel draderig en dunner en al een week wel druk links en rechts in mijn buik. Dus duurt hopelijk niet lang meer voor de eisprong is. 

[quote quote=10356871]Iemand een idee?; Is het mogelijk dat je na de ovulatie nog steeds een lichte streep bij de ovulatietest houdt? Of moet hij dan wit zijn en is de LH na de ovulatie uit de urine verdwenen.[/quote]
Jazeker! Mijne zijn tot de piek licht, dan pieken ze en daarna worden ze weer licht. Helemaal weg is het nooit. Dus dat kan zeker

Terug
Bovenaan