NOD september 2020

Deze ochtend een testje gewaagd op CD 39 en vermoedelijk 12-14dpo. Maar helemaal niks te zien. Zelf heb ik niet het gevoel dat mijn menstruatie er aan zit te komen. Normaal start deze met een aantal dagen al wat bruine afscheiding. Nu heb ik enkel af en toe wat last van m’n borsten en af en toe een kramp maar dat is het. En ik drink meer water dan anders, hoewel ik niet weet of dat in dit verhaal een verklaring kan hebben.
Heb wel getest met de dipstick van sensitest, ik weet niet of iemand van jullie hier ervaring mee heeft?

Belgogermano balen zeg!  Stomme vraag, maar als je 4 dagen voor NOD met extra gevoelige testen "test" is er dan nog kans dat je wel zwanger bent? Vorige keer had ik 5 dagen voor NOD een extra streepje... dus nu voelt het al def. niet gelukt...    

overigens heb ik geen symptomen helaaaas.

@Lievemae
Hier op forum wel vaker voorbij zien komen dat vrouwen iedere zwangerschap anders testen, vroeg..op nod .. de keer daarna pas laat of andersom. Dus, dat kan zeker! Geen bloed geeft moed en iedere zwangerschap is anders! 
Gewoon wachten tot je nod en als er niks gebeurt nog eens testen! 

Dankjewel voor de adviezen :).

Gisteren had ik seks, maar dit deed echt zeer als het te diep ging. Had ook wat bloed (roze), heb ik nooit normaal gesproken.. Misschien een voorbode op m'n ongesteldheid deze dagen! 

@belgogermano ah nee.  Heel erg balen zeg.   ?

@Lievemae ja dat kan zeker hoor. Lees dat bij veel vrouwen hier. En op de dag van nod of erna pas een knal van een test hadden.   

@omeletje oh wat gek zeg. Laten we hopen dat deze droom gewoon die droom is, waarvan je achteraf zegt, dat was het teken. Duimen!!! 

Zolang je ongi er niet is, is er hoop !
Ongi hier exact 14 dagen na eisprong en totale cyclus duur 26 dagen.
Nu weer aftellen tot einde september voor mijn eisprong. 

Terug
Bovenaan