NOD september 2020

pff wordt spannend.  
Sinds vandaag ongesteldheidskrampen. Net wat bruin/roze afscheiding gehad. 
Net ineens helemaal trillen, suikerpiegel laag. 
Geen idee of het er allemaal weer mee te maken heeft. Ga stiekem toch hopen, ondanks ik altijd vage klachten heb na de ei. 
Zit nu op dag 9 dpo

@belgarmo vervelend dat je ongesteld bent geworden... positief proberen te blijven hoor.

@lievemae totdat ik geen positieve test in handen heb blijf ik alles eten. Gelukkig is mijn verloskundige nooit zo moeilijk geweest bij nummer 1. Mocht veel blijven eten als her maar niet iedere dag terug komt. Dus 1x in de week x cheaten mocht gewoon en kan ook geen kwaad.

Ik eet en drink al alsof ik zwanger ben. Zeker als het gaat om koffie en alcohol natuurlijk, maar zaken waar Listeria in kan zitten vermijd ik ook. Vis die wordt afgeraden vanwege de zware metalen zoals makreel en tonijn eet ik nog wel (maar niet gerookt/rauw). 
Ik voel me er goed bij :) 
Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik gedurende de wachtweken allerlei rauw vlees gegeten: carpaccio, ossenworst, biefstuk (het was kerst) en daar ben ik toen een tijdlang behoorlijk zenuwachtig over geweest, dus dat doe ik niet meer! ?

Helaas. Toch ongesteld geworden vanmorgen. 
We gaan maar weer op naar de volgende.
Succes voor de meiden die nog wachten. Zal voor jullie duimen. Moet toch wel iemand positief zijn deze maand

Ah balen Kimmie! Zo jammer!!  vanochtend een vroege test gedaan, negatief helaas. Ik heb mijn afgelopen maanden vergeleken, maar volgensmij moet ik mijn NOD op 23 zetten ipv 21 (wat ik had gedaan... gebruikers...88) 

Mijn NOD staat op morgen maar verwacht er niet teveel van, echt 0,0 symptomen waarvan ik denk het kan wel raak zijn..   maar ik dacht vanochtend ik heb een pakje met 2 normale testen van de action laat ik er een gebruiken  en tot mijn verbazing echt een super licht streepje ?. wanneer zouden jullie weer testen? Morgen of dinsdag?

kreeg het niet zo goed op de foto maar was wel binnen de afleestermijn dus kan denk ik geen indroogstreep zijn?!
https://www.mupload.nl/img/wo9bhtpok46o2.jpeg

Terug
Bovenaan