NOD september 2020

Haha, Poppy wat leuk!! Bij jou inderdaad een heel duidelijke streep! Gefeliciteerd ?
Ik ga niet meer testen, weet eigenlijk wel zeker dat ik zwanger ben: hondsmoe al een week, dus eigenlijk opgelucht dat er een duidelijke verklaring voor is ? Normaalgesproken heb ik ook vrij ernstige pms-klachten, maar deze week ben ik een vrolijk, blij ei. 
Hopen dat'ie blijft zitten en dat het een gezond vruchtje is? 
Ik blijf met jullie meelezen/leven en hoop meer positieve testen te zien :)
Sterkte Kimmiex ❤️ In mijn omgeving ken ik bijna alleen maar mensen bij wie het langer dan anderhalf jaar duurt, en/of waar hulp nodig is, dan heb je wel een ander verwachtingspatroon. Kan mij voorstellen dat het ontzettend confronterend is, zeker mensen die per ongeluk zwanger worden.

Poppy en Minni (voorzichtig) gefeliciteerd! Bij beiden zie ook ik een streepje!  
Fijn dat er nog wat positieve testen bij zijn deze maand :)

Al even niet meer gereageerd hier, maar wat leuk dames! Van harte gefeliciteerd!! 
En aan degenen die een ronde opschuiven: wat balen blijft het hè.. Hopelijk is oktober een mooie maand voor velen! :) 
Ik schuif zelf in ieder geval door naar oktober. Ik had op 1 september mijn menstruatie, maar ben onregelmatig en sinds ik gestopt ben met de pil was 37 dagen mijn kortste cyclus. Ik verwacht een deze dagen mijn eisprong.. fingers crossed. :) 
Succes voor de meiden die nog wachten! 

Ik heb vanmorgen een test gedaan en ik zie een heeeeeel licht streepje!
Heb ook voor NOD getest dus dat zou wel kunnen kloppen.Ik heb vanmorgen getest omdat ik een afspraak had vanmorgen bij de gynaecoloog ivm onregelmatige cyclus en 3 maanden niet ongesteld worden...
Waarschijnlijk PCOS, dus moeten wat meer onderzoeken komen en moet wachten tot menstruatie voor bloed test etc, maar dat wordt misschien nu wel lastig als alles goed blijft gaan ?

Gefeliciteerd Poppy, Minni en Ssssss!
Spannend!!
ik ga morgen voor de tweede keer testen, hopelijk nu duidelijker. Mijn man gelooft het nog niet z'n licht streepje ?

Terug
Bovenaan