NOD september 2020

@ssssss gefeliciteerd! 

@mamaroosd herkenbaar... mannen zijn zo nuchter... maarja die 'voelen' natuurlijk ook niks in en aan hun lijf en hebben alleen het streepje om op af te gaan 

Hee wat fijn 3 mooie berichten! Gefeliciteerd poppy, minni en Sssss.
Jammer voor de dames die door gaan naar okt.
Ik ben van de 28sept groep ? ik voel soms een steekje + soms een steek in de borsten. Zit op 7 dpo.
Mijn vriend vroeg al of ik komend weekend mag drinken of niet of hoe.. maandag officieel NOD nav mijn langste cyclus, samen besloten dat we zondag de dag voor NOD gaan testen, als ik niet al ongesteld ben geworden. Het leek hem leuk om dat samen te doen, miss heeft hij vermoedens ? ik ben gesloopt had een druk weekend 2x laat in bed en vroeg op pff, morgen ben ik vrij dan ga ik zeker wel een dutje doen.. ben wel altijd vermoeid een week voor NOD. 

Spannend Mama Dtje, ik ga ook zondag testen, ben ook van de 28 sept club ? Ik heb een raar weeig gevoel in mn buik.. maarja misschien gewoon zenuwachtig enzo 

@Mama Dtje, zit in het zelfde schuitje :) Ik duim voor je!! Heb zelf vorig weekend wel gedronken weet niet of het verstandig was of niet maar had een drukke week achter m'n rug dus toch maar 3 rose wijntjes gedronken. Heb zelf niks over drinken voor/tijdens/na innesteling kunnen vinden. 

Wat een hoop positieve berichten ineens. Leuk voor jullie allemaal, hopelijk blijft het goed zijn....hebben jullie symptomen dat je wat merkt dat je zwanger bent, je borsten/misselijk/moe?
Nog een paar die moeten wachten, hopelijk zet deze positieve lijn voort voor de rest. Duimen draaien voor ons hihihi.

Ik heb echt niks geen symptomen op dit moment, nou voelde mij vanmiddag beetje misselijk maar misschien was dat ook wel psychisch ?.
de vorige zwangerschappen voelde ik het aan mijn borsten maar deed toen ook pas een week na mijn nod een test ?.

@Astrid-lynn, ben daar ook nieuwschierig naar. Dacht dat ik ook berichtje over symptomen had gestuurd maar zie die er niet bij staan D:.
Mijn vriend merkte vorig weekend dat mijn borsten opeens hard waren? Nog nooooiiit meegemaakt. Was er deze maand niet mee bezig tot hij dat had gezecht. Maar vind dat nog wel vroeg voor symptomen. :?
Na de teleurstelling van vorige maand heb ik er deze maand echt geen vertrouwen in. :( 

Terug
Bovenaan