NOD september 2020

Spannend minni!
Ik ben ineens in de war. Willen jullie meedenken? 31 augustus begon mn bloeding/miskraam dus ik moet vanaf die dag tellen. Met een cyclus van 28 dagen zou ik dan zondag de 27e of maandag de 28e ongesteld moeten worden?? voel me wel heel relaxed het zal toch wel niet gelijk weer gelukt zijn.  

@minni jaa ik zie een licht streepje! Ben benieuwd morgenvroeg! 
@mamaroosd heb je nog getest? Gefeliciteerd! 
Heel blij met de positieve berichten. Hoop dat er meer komen. Mijn nod is op 26 sept. Ik heb eigenlijk minder last als vanalles als vorige maand. Alleen met voetballen gisteren wel ontzettend last van mn borsten. Wil dan meteen testen maja vrijdag pas NOD dus is erg vroeg. Heel herkenbaar dat je heel de tijd je borsten en alles in de gaten houd. Wil het echt loslaten maar hoe? Haha. Nou hopelijk is het bij iedereen snel raak!

@Juliaa ja dat zou moeten kloppen toch? Altijd cyclus van 28 dagen en regelmatig ? Verder niet heel veel verstand van. Hoop voor je dat het meteen is gelukt:)

@juliaa ik zou zeggen dat zondag 27 sept cyclusdag 28 is voor jou, maar misschien tel ik zelf ook wel verkeerd ?

@droommaarzacht ik vind dat loslaten ook erg lastig... ik heb nu met mezelf afgesproken bijv dat ik om de dag hier op het forum kijk in plaats van elke dag de hele dag ? dat geeft mij iets meer rust... 

@minni! Oeee wat spannend zeg! En hagelwat is hij zeker niet. Ik zie duidelijk ook iets! :D
Ben heel benieuwd morgen. Ga je dan weer testen? 

Hier heeft het toch doorgezet. Even wat tranen gelaten en nu weer op naar de volgende ronde. 
Iedereen is anders, maar in onze vriendenkring worden ze per ongeluk zwanger al 2, en 2 de eerste maand raak. Dat kan soms aardig confronterend zijn. 

Minni, ik lijkt inderdaad echt een streepje! Wat fijn zeg!?

Vandaag dag 28 van mijn cyclus, stiekem een beetje chagrijnig omdat het zolang duurt voordat je weer richting eisprong gaat.. over 2 dagen (waarschijnlijk) ongesteld, blegh?

Was er op de Augustus forum :)
31 augustus voor 3 dagen raar ongesteld geweest. Normaal ben ik 5/7 dagen heel erg ongesteld met veel pijn maar heb 1 nacht alleen pijn gehad en minder bloed dan normaal. Was ook aantal dagen overtijd wat ik nooit ben!
Als ik weer cyclus zoals gewoonlijk heb is 25ste mijn NOD. Heb 3 sensitest testen _6 dagen voor NOD) heb zo erg de neiging er gewoon al 1 te gebruiken. 

@minni ik zie wel degelijk een licht streepje! Geïnspireerd door jou kon ik het toch ook echt niet laten! NOD 23/9 maar zojuist dus een early test van de action (nog in huis) gedaan, niet met ochtendurine... en ja hoor! Geeneens een tuurstreep, ik vind het zelf echt al een streep. Overigens wel lastig op de foto te krijgen. Toch geprobeerd voor jullie:
https://www.mupload.nl/img/3o502b5ow6.jpg
Komende dagen in de gaten houden, spannend!

Terug
Bovenaan