NOD september 2020

[quote quote=10356975]Wat jammer Kimmiex, ik was voor je aan het duimen! Zo moeilijk dat alles dubbel te interpreteren is, en dan toch weer die hoop. Op naar de volgende maand ❤️[/quote]
Nou.. het is nog steeds afwachten. Vanmorgen dacht ik dus het begon. Maar heeft dus niet doorgezet.  Zit op dpo 9. Dus kan eventueel innesteling nog zijn!? Komende dagen maar even afwachten.??  

@lievemea, nog even wachten dus. Hopelijk over 2/3 dagen een positieve test in handen  

@mamaroosd. Ik zie ook een streepje hoor! Voorzichtig gefeliciteerd! ?

Ondertussen CD 42 hier (langste cyclus tot nu toe). Al twee negatieve testen dus ga ervan uit dat het niets wordt. Tijdens onze vakantie wel een wat donkere ovulatie test gehad op 2/9 maar nu ook niet om te zeggen donkerder dan de controlestreep. En enkele dagen later waren de testen op. Misschien viel m’n ovulatie later dan ik heb kunnen testen?
maar heb voor mezelf besloten pas terug te testen volgende week zaterdag moest de menstruatie dan nog niet zijn doorgekomen. Wel weer frustrerend!

@MamaroosD gefeliciteerd!! ? Kan me voorstellen dat het extra spannend is voor jou
@KimmieX, jeeetje wat spannend. Wanneer ga je testen? Ik duim voor je! 
@Ine, lastig hoor zo'n lange cyclus en de onzekerheid die daarbij hoort
Succes met afwachten allemaal ?
Mijn NOD is morgen of overmorgen, ik vind het ook weer erg spannend, ik voel vanalles maar ja... Nog even geduld

@mamaroosd gefeliciteerd!!! 

@kimmie je houdt het nog even spannend zeg.. ik hoop het nog voor je! ?? ☘️ 
@ine oh wat vervelend.. heb je vaker langere cyclussen? Hopelijk snel duidelijkheid ( en dan het liefst met een positieve test natuurlijk ☺️
@minni spannend! Wanneer wil je gaan testen?

hoe is het verder met de 28 sept club? Zijn er al mensen die wat voelen? 

@CherryBlossom, sinds ik in januari gestopt ben met anticonceptie zitten ze gemiddeld rond 36-38 dagen. Met 1x keer 40. Vorige cyclus had ik een duidelijk positieve ovulatietest en 14dagen later is mijn menstruatie gestart. Nu heb ik niet echt een goede en duidelijke ovulatietest gezien in de periode dat ik getest heb. Dus we wachten gewoon af.

Voor: https://www.mupload.nl/img/eateibs.jpg
Na: https://www.mupload.nl/img/111xi2vxzsjfz.jpg
Dames ik had geen geduld meer. Soms heb ik een cyclus van 25 dagen wat zou betekenen dat ik vandaag een dag overtijd ben. Zo heb ik het voor mezelf goed gepraat ?  Ik heb een filmpje gemaakt, het is een tuurstreepje... Wat denken jullie? Ik heb geen ochtendurine gebruikt ? 
Durf het zelf niet te geloven volgens mij. 

@Minnie oehh je ziet wel echt wat, maar zo moeilijk met zekerheid te zeggen! Morgen weer één doen met ochtendurine?!
@mamaroosd heb je nog een tweede test gedaan? Super spannend! 

Ik hoop zo met iedereen mee. Ik ben van de NOD 28 sept club en check steeds vanalles! Ik heb nog nooit zo vaak naar mn tepels gekeken omdat ik denk dat ze veranderen, maar ik weet het echt niet. We moeten geduld hebben :)

@Ine wel langer maar opzich wel regelmatig.. wel balen dat je nu niet duidelijk gevonden hebt.. dan is het allemaal echt gokken!  @Minni jaa ik zie zeker een streepje! Ik zou ook morgenochtend of woensdagochtend even opnieuw testen en dan met ochtendurine! 

@eefje ahaha herkenbaar ik voel de hele tijd aan mn borsten of ze niet zeer doen ?

Terug
Bovenaan