NOD september 2020

@Mamaroosd, het is ook spannend! Je symptomen komen waarschijnlijk over een week of twee/drie, als je meer zwangerschapshormonen in je lichaam hebt. En als je geen klachten krijgt, heb je gewoon veel geluk. ? Je test toch echt positief!!
@Julesss, heb je al een extra gevoelige test geprobeerd? Succes met afwachten!

@NHxx wat bij mij zo was is dat ik toen hij donkerder werd savonds nog heb getest. Toen was hij positief en de ochtend erna weer lichter. Kan je piek miss die avond hebben plaatsgevonden? 
Gefeliciteerd meiden die positief hebben getest. Spannende tijd. 
@roosd ik snap dat je onzeker wordt voor mij echt positief,maar je wil dat het oploopt. Ze zeggen volgens mij dat iedere 2 a 3 dagen je hcg verdubbeld? Miss over 2 dagen nog eens?

Jaa zeker spannend! Zou wel wat zijn. Voor de eerste hebben we best wat tijd en ovulatietesten nodig gehad voordat het raak was.

Als het nu raak is zijn we er super blij mee maar was dat dus eigenlijk nog niet eens de bedoeling haha. 

@mamaroosd: een steepje is een streepje en dus gewoon zwanger! Hoef je echt niet onzeker van te worden.

@mamaroosd ik duim voor je! Irritant dat de dagen niet sneller voorbijgaan he! 

Ik ben de hele tijd verklaringen aan het zoeken voor alles (ik ben van de 28-club). Gisteren werd ik super misselijk tijdens yoga en toen ik net haring zag in de folder van de supermarkt (hou ik echt van) ging ik bijna over mn nek ?. Maarja dat zegt niks natuurlijk. Stom he hoe erg je dan hoopt. 

Je lichaam kan je zo voor de gek houden. Heel vervelend.

Wij net terug van gynaecoloog. Alles zag er goed uit op de echo. En operatie was geslaagd. We hebben ons nu aangemeld voor de inseminatie, en daar staat nu wachtlijst voor van maand of 4 a 5. Dus tot die tijd gaan we op natuurlijke manier verder. En anders worden we beetje geholpen. Hopelijk is dat allemaal niet nodig.

Fijn dat je operatie geslaagd is @Astrid-Lynn!! Ook mooi dat alles er goed uit zag op de echo. Best een lange wachttijd, lijkt me ook wel pittig. Hopelijk is het inderdaad allemaal niet meer nodig :)

@Eefjepeefje kan trouwens ook juist wel hoor, misselijk bij inspanning (of ondersteboven staan) herinner ik me ook nog van mijn eerste zwangerschap. Vermoeidheid en misselijkheid had ik toen in de week voor mijn NOD. Dussss... ??

@Minni Geeft me toch hoop :)
Omdat het proberen voor ons (gelukkig) nog niet lang duurt, vind ik deze spanning nog leuk. Ik kan me wel voorstellen dat als je al langer bezig bent, die (nep)symptomen je alleen maar nerveus maken en je echt niet meer wil wachten.. 

Terug
Bovenaan