NOD september 2020

@droommaarzacht de laatste duidelijke streep was om 20.00 uur en de volgende test om 6.30 's ochtends. Ik heb nu 10 dagen al continue steekjes links en rechts wat zou kunnen duiden op een beginnende eisprong en dan test ik weer en dan is die nog niet positief. We wachten het maar af en anders houdt ik 20 september als positieve ovulatie testen in het achterhoofd en dan zien we wel hoe het verloopt de komende 2 weken. Dan zou ik 21 of 22 sept de eisprong hebben. 18 en 21 sept gezellig gemaakt dus wat dat betreft zit ik kwa timing wel goed. 

vorige maand positieve ovulatie op dag 29/30 dus test nog even door voor de zekerheid 

@Astrid-lynn fijn! Hopelijk lukt het gewoon via de normale weg! Spannend! Ja idd donderdag ga ik weer testen..
@Eefjepeefje jaa idd irritant afgelopen dagen moest ik werken maar nu ben de rest van de week vrij.. ga morgen toch maar vst de verloskundige bellen omdat we eerder al een miskraam hebben gehad..
@droommaarzacht jaa idd wel echt een streepje en vergleken bij zondag ook echt wel duidelijker. Heb idd net maar weer nieuwe testen gekocht en ben van plan om er donderdag weer een te doen..

Dat is fijn nieuws Astrid-lynn, hopelijk lukt t binnen deze 4 maanden! 
@mamaroosd: ik zie echt wel een steepje hoor. Ws knalt hij donderdag gewoon, maar blijft spannend, al helemaal na een miskraam.

@mamaroosd toen ik vorige keer de HA en VK sprak over mijn testen vertelde ze dst nu eenmaal niet iedereen een knaltest krijgt: een streep is een streep! 

@eefjepeefje herkenbaar! Ik heb nu een paar dagen een weeïg gevoel in mijn buik en sinds gister gevoelige borsten en soms vleugje misselijk, maarja wie weet ben ik gewoon zenuwachtig ? 

Wanneer gaat de rest testen? Ik gisteren ineens wat verhoging en 9u al op bed, want was zo moe. Ineens janken omdat ik me zo rot voelde.
Word het wachten zo zat, bang dat me lichaam me voor de gek houd.

@CherryBlossom ja precies, dat heb ik dus ook! Ik ben er waarschijnlijk te veel mee bezig ;) typisch..
@Astrid-lynn ik moet van mezelf wachten tot mijn NOD, maandag dus. Duurt lang!!

Terug
Bovenaan