NOD september 2020

Hallo allemaal,
Ik heb vanochtend (2 dagen voor nod) een action early test gedaan en volgends mij zie ik een licht streepje... 

Ik zie hem ook Daphne! Spannend!
Mn lichaam geeft ook weer symptomen van een zwangerschap. Moe, gevoelige borsten, buikpijn. Maar ben ook ineens verkouden dat heeft er weer niks mee te maken haha. Aan de ene kant zou ik zo graag willen testen en aan de andere kant denk ik waarom zou ik? En dan nog je hebt dit jaar al 2 miskramen gehad waarom zou het nu dan wel goed zitten??

Ik snap je gevoel! Voor mijn vorige zwangerschap heb ik ook een miskraam gehad en het blijft onzeker, maar ik heb wel gemerkt dat je als vrouw best veel kan aanvoelen.
Ik voelde de miskraam aankomen de dag van te groen en wilde nu een test doen ook gewoon vanwege een gevoel wat ik heb/ had. Ik ga vrijdag ook nog een keer testen met een 2 voor 5 van trekpleister en hoop dat het dan duidelijker is.
Wanneer moet je ongesteld worden Juliaa?

@Astrid-lynn, gisteren begon mijn vriend ook weer over mijn temperatuur die is al hoog voor aantal dagen. Ben normaal altijd koud. Heb sinds gister avond ook continu plopjes en kleine krampjes in mijn onderbuik. Borsten zijn gevoelig. Voor een week ben ben ik op het ene moment geirriteerd andere moment erg emotioneel, maar ik heb vaak moodswings ;').
Probeer met veel moeite te wachten tot ik overtijd ben. Vorige maand heb ik er nogal wat testen doorheen gejast doordat er 2 tuur strepen hadden en de rest negatief maar wel overtijd... 

@eefjepeefje ja dat denk ik ook de hele tijd! Ik wil mezelf niet voor de gek houden maarja... ?
@Daphne ja hoor ik zie hem ook heel licht! Ben benieuwd of hij gaat oplopen ? ?? 
@Juliaa je symptomen zijn hoopgevend maar ik snap heel goed je onzekerheid. Door (vroege) miskramen gaat toch de onbevangenheid er vanaf.. 
@justmeangel daarom gebruik ik die van de kruidvat 2v5, lekker goedkoop doet niet zoveel pijn in de portemonnee ? 

DaphneP, ik zie ook iets inderdaad! Hopen dat hij mooi op loopt!
Toch nog even een keer over mijn ovulatie testen. Ik blijf het een beetje gek vinden dat ik vorige week een donkere test heb gehad. Zie foto hieronder. De laatste 3 testen zijn van zondag middag, maandag middag en dinsdag ochtend vroeg. Sinds dinsdag avond was het weer iets lichter. Afgelopen maandag avond had ik erge steken ergens rondom baarmoeder of eierstokken.
https://mupload.nl/img/ufakxpfjn.jpg
Wat denken jullie, zou afgelopen weekend mijn LH piek zijn geweest, en maandag avond de eisprong? Dat de donkerste andere test een vals positieve was of zo?
Als er een volgende keer komt toch maar voor de smiley variant gaan haha. 

Lautje dat is precies de reden dat ik de smileytesten gebruik. Zou helemaal gek worden van de onduidelijkheid. Ze zijn wel duur maarja dat zijn baby's ook? 

Haha Juliaa dat is waar ;) gelukkig 'klussen' we sowieso vaak genoeg en doe ik ze puur om een idee te hebben wanneer ik mijn NOD heb met mijn ongerelmatige cyclus. Maar erg verwarrend is het wel!

Terug
Bovenaan