NOD september 2020

Ik heb vanmiddag de verloskundige gebeld, de 1e echo staat gepland op 12 oktober. Dat gaan 3 lange weken worden!Hopelijk ga ik mijn binnenkort wat meer zwanger voelen en krijg ik er wat meer vertrouwen in dat goed mag gaan.

@LautjeF ik gebruik zelf geen ovu testen maar als ik er zo naar kijk zou ik zeggen dat die eerste drie echt positief zijn en die andere is gewoon 'iets' donkerder. 

@Mamaroosd spannend, dat wordt aftellen! Hopelijk zie je een mooi kloppend hartje ❤️ 

@CherryBlossom, heb laatst 3 van sensitest gekocht extra gevoelige zijn ook erg goedkoop! 
@LautjeF, Denk het wel. Pfft vervelend dat ze zo onduidelijk zijn! 
@Mamaroosd, Spannennnndd!! 

@JustMeAngel ik ga eens kijken! Waar kun je die halen? Ik lees soms ervaringen met vals positief bij kv2v5.. 

oooh meiden... door de dag heen word ik steeds misselijker maar niet ziek zeg maar en ben vandaag zo moe en daarbij zeer gevoeligw borsten. Zelfs mijn vriend vraagt ieder uur: en hoe is het met je buik??? Ik wil eigenlijk wachten met testen tot zondag (28sept club) maar als dit aan blijft houden weet ik niet of ik dat volhou ?

@CherryBlossom sensitest.nl is dus wel bestellen. Ben erg blij met hun ovulatie testen heb 1 zwangerschapstest gebruikt van ze maar was negatief. Die liet trouwens wel erg snel het controle streepje zien! Ondanks dat ze zeggen 10 min wachten.
Had 21ste test gedaan omdat ik opeens dacht wat als ik toch zwanger was van vorige maand. Was zo raar ongesteld... Heb ook echt geen geduld! Vannochtend toen mijn vriend net wakker was begon hij weer over hoe warm ik ben en gelijk er na zecht hij: Je bent zwanger. Reageer dan super geirriteerd omdat ik nog moet wachten! Misselijk gaat bij mij ook met vlagen maar dan nu laatste tijd ook echt kots misselijk.. Ben vaak misselijk van nature maar overgeven doe ik niet snel, deze maandag wel overgegeven in de ochtend toen mijn vriend een vreselijk erge scheet liet hahaha! Hij voelde zich zo schuldig. 

@mamaroosd, wat spannend 12 oktober! 
@CherryBlossom @JustMeAngel spannende dagen voor jullie allebei. Probeer niet te vroeg te testen i.v.m. kans op teleurstelling. Ik heb 2 dagen voor mijn NOD getest met een early test van action en die werd positief. 
Ik ga morgenvroeg weer testen en hoop dan een nog duidelijkere streep te zien als maandag. Indien dit zo is gaat er een belletje richting de verloskundige, spannend! 
Daarnaast zit ik in 'dubio'. Ik werk op de operatiekamer als anesthesiemedewerker en hier kom ik natuurlijk in aanraking met schadelijke dingen, zoals röntgen en anesthesiedampen. Dit maakt dat het verstandig is om het ook op het werk te vertellen zodat ik bepaalde operaties niet meer hoef uit te voeren. Alleen, het voelt zo onnatuurlijk om het al tegen iemand anders te zeggen die helemaal niet zo dichtbij mij staat. Echter, voor de veiligheid van de 'rijstkorrel' ;) ga ik het na nog een positieve test, wel maar vertellen denk ik. Aan mijn teamleider en aan de planner. Voor mijn collega's probeer ik het dan nog een aantal weken te rekken, maar vaak raden ze het relatief snel omdat het gaat opvallen dat je bepaalde ok's niet meer draait. 
Ook merk ik dat ik het wel lastig vind dat niemand het weet... ik zou het van de daken willen schreeuwen en er met mijn ouders en zus en vrienden over willen kletsen... pff.. hopen dat alles goed gaat zodat ik het over een aantal weken kan vertellen aan mijn ouders, zus en beste vrienden op z'n minst! Hoe doen de andere positieve testers hier dat?

@poppy bij mijn vorige zwangerschap vond ik het ook zo speciaal dat ik met mijn /vriend een geheim had. Je kan er thuis openlijk over praten en op een ander is een bepaalde blik naar elkaar al genoeg om die vlinders in je buik te voelen over het geheim. Daarbij ook het speculeren hoe iedereen zal reageren. En bedenken hoe je het gaat vertellen. 
Maar na de 9 weken echo vond ik het wel genoeg om een geheim te hebben en is het heerlijk om de reacties te zien van andere. 

Terug
Bovenaan