@mamaroosd, wat spannend 12 oktober!
@CherryBlossom @JustMeAngel spannende dagen voor jullie allebei. Probeer niet te vroeg te testen i.v.m. kans op teleurstelling. Ik heb 2 dagen voor mijn NOD getest met een early test van action en die werd positief.
Ik ga morgenvroeg weer testen en hoop dan een nog duidelijkere streep te zien als maandag. Indien dit zo is gaat er een belletje richting de verloskundige, spannend!
Daarnaast zit ik in 'dubio'. Ik werk op de operatiekamer als anesthesiemedewerker en hier kom ik natuurlijk in aanraking met schadelijke dingen, zoals röntgen en anesthesiedampen. Dit maakt dat het verstandig is om het ook op het werk te vertellen zodat ik bepaalde operaties niet meer hoef uit te voeren. Alleen, het voelt zo onnatuurlijk om het al tegen iemand anders te zeggen die helemaal niet zo dichtbij mij staat. Echter, voor de veiligheid van de 'rijstkorrel'
ga ik het na nog een positieve test, wel maar vertellen denk ik. Aan mijn teamleider en aan de planner. Voor mijn collega's probeer ik het dan nog een aantal weken te rekken, maar vaak raden ze het relatief snel omdat het gaat opvallen dat je bepaalde ok's niet meer draait.
Ook merk ik dat ik het wel lastig vind dat niemand het weet... ik zou het van de daken willen schreeuwen en er met mijn ouders en zus en vrienden over willen kletsen... pff.. hopen dat alles goed gaat zodat ik het over een aantal weken kan vertellen aan mijn ouders, zus en beste vrienden op z'n minst! Hoe doen de andere positieve testers hier dat?