NOD september 2020

Hoi, 
Ook ik doe deze keer weer mee, we zijn sinds maart ongeveer bezig, in mei een positieve test gehad wat helaas bij de eerste echo een miskraam bleek te zijn. Vanaf dat moment nog 4 weken moeten wachten tot mijn lichaam het ging afstoten. Nu na de miskraam voor de 2e keer ongesteld en hopelijk voorlopig voor de laatste keer! Heel veel succes en sterkte meiden. Hopelijk wordt het een vruchtbare maand.
Ik wil zelf deze maand gan werken met ovulatietesten, vorige rondes niet gedaan dus deze maand kijken of dat helpt ;)
Oh ik heb al een kindje van 2 ;)
Liesjex NOD: 1 September
Alittlebite: 2 september
Omeletje NOD: 3 September  
Mama Dtje NOD: 5 September 
Beginnendedroom NOD: 6 September  
Dotinlove NOD: 6 september
MamavanLoesje NOD: 7 september
LaurenLauren NOD: 7 september
Lolita NOD: 9 September 
Heidezicht: 12 September 
Gebruiker611209 NOD: 12 September 
Dromertje NOD: 13 September 
Ine NOD: 15 September 
JamieV NOD: 18 September
BelgoGermano: 20-22 September
LautjeF: 21 September
Gebruiker10243588: 21 September
Mamarood: 21 september
CherryBlossom: 22 September

Wat leuk, zo'n lange rij al. Hopelijk wordt het een mooie maand inderdaad. 
@Mamaroosd, extra spannend lijkt me het voor jou dan. @BelgoGermano, voor jou ook spannend dus! 
Ik zal voor jullie duimen hoor! :)
Ik snap even weinig meer van mezelf: ik had vanochtend ineens bloedverlies. Mijn NOD zou eigenlijk pas 2 september moeten zijn, als ik mijn temperatuur zou moeten geloven en denk ook echt mijn eisprong pas een week geleden gevoeld te hebben. Het waren geen druppels, maar voelde echt wel als een startende menstruatie. Mijn borsten zijn nog wel steeds gevoelig en mijn temperatuur was vanochtend ook nog hoog. Ofwel: afwachten maar.. 

Hallo allemaal,
Ik schuif door van augustus naar september. Dit wordt ronde 2 voor een eerste kindje. Na veel gelezen te hebben, toch maar ovulatietesten aangeschaft. Ik ben eens benieuwd! Op naar een vruchtbare maand :)
Liesjex NOD: 1 September
Alittlebite: 2 september
Omeletje NOD: 3 September  
Mama Dtje NOD: 5 September 
Beginnendedroom NOD: 6 September  
Dotinlove NOD: 6 september
MamavanLoesje NOD: 7 september
LaurenLauren NOD: 7 september
Lolita NOD: 9 September 
Heidezicht: 12 September 
Gebruiker611209 NOD: 12 September 
Dromertje NOD: 13 September 
Ine NOD: 15 September 
JamieV NOD: 18 September
BelgoGermano: 20-22 September
LautjeF: 21 September
Gebruiker10243588: 21 September
Mamarood: 21 september
CherryBlossom: 22 September
Poppy: 23 september

[quote quote=10350733]Ik vermoed dat ik mijn eisprong heb gevonden, al twijfel ik nog steeds wel. Iemand ervaring?[/quote]
Ik begreep uit de bijsluiter dat de teststreep even donker moet zijn als de controlestreep voor je eisprong. Is de teststreep lichter dan de controlestreep dan is er nog geen sprake van de eisprong. Zo heb ik he tin ieder geval gelezen en geïnterpreteerd. Ik zou dus nog doortesten.

Hoi dames! 

hoop dat ik mag aansluiten bij dit topic. Ik heb een onregelmatige cyclus, maar verwacht omstreeks 6 september mijn NOD. 
hebben jullie goede ervaringen met vroege zwangerschapstesten? Ik heb die van Clearblue gehaald. En als je een onregelmatige cyclus heb hoe weet je dan wanneer je die test kan doen?
Succes allemaal! Super spannend weer 

groetjes 

wat leuk al zoveel dames! 
En wat een nare verhalen ook.. @laurenlauren wat naar dat het al zo lang niet lukt. Ik vind het altijd heel knap als je het dan nog volhoudt! Hoop voor jou echt dat je deze maand een positieve test hebt!
En mamaroosd extra spannend als je zo'n verdrietig bericht hebt gehad! Duimen dat het nu weer gaat lukken. 
Uiteraard voor alle dames, wat zou dat fijn zijn!
Ik had vanochtend een positieve ovulatietest, dus hopen dat we deze maand wel goed zitten. @beginnendedroom, waar is deze test van? Die ken ik niet.. ik zou zeggen streepje is streepje, maar wat je al zegt wellicht werkt het anders. 
Succes allemaal! 

@beginnendedroom: ik denk dat ie Miss nog iets duidelijker moet worden als ik denk aan de vele voorbijgaande foto's. 
@gebruiker588 ik heb vorige zwangerschap 4 dagen voor NOD positief getest, al dacht ik dat die dag mijn NOD was ?. Met sensitest early, de gewone clearblue gaf later die dag ook positief aan, gek dat de early van sensitest een lichtere streep gaf dan een normale clearblue. Ik heb wel opnieuw de sensitest gekocht voor deze pogingen omdat die niet zo duur zijn. 6 voor €15.50. 
Ze zeggen dat je beste kan testen de laatste dag van je langst durende cyclus mja of je pakt je gemiddelde als t erg onregelmatig is maar dan kan ik me voorstellen dat je vaker dan 1x gaat testen als t uitblijft. 

Terug
Bovenaan