NOD september 2020

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een app bijgehouden. P tracker heet die. Werkt prima vind ik. Toch heb ik bij de vorige zwangerschap een ovulatietest gedaan om te checken of het gelijk loopt. Vruchtbare week zat hetzelfde. Deze maand had ik nog een ovulatietest liggen vandaar dat ik hem gebruikt heb. Het is en blijft een timing die soms lastig te vinden is. 
Laat je niet gek maken door alle testen. Het moet ook fijn blijven, ik merk bij ons dat als de druk er teveel op ligt het allemaal tegen gaat werken. 

En die tijd van wachten, verschrikkelijk haha. Wat er al gezegd wordt, de tijd vliegt behalve als je ergens op aan het wachten bent. 

Lieve meiden, ik had mij hier gemeld nadat ik negatief getest had en zondag menstruatiepijn voelde, maar ik ben inmiddels overtijd en heb vanochtend heel onverwachts een licht streepje gekregen... dus ik kan mij hier (voorzichtig) weer afmelden. 

Heel veel succes voor jullie allemaal en ik duim voor jullie allemaal!

Wauw Cherryblossom! Een voorzichtige gefeliciteerd! ✨ Wat zal dat een heerlijk gevoel zijn! 
@beginnendedroom ik heb mijn piek niet gevonden helaas.. misschien dat ik twee keer per dag moet gaan testen. 
Zit nog steeds wat met die bloeding in mijn maag van vorige week. Zo stom, blijf er maar aan denken. Heb ook wat buikkrampen nog en wat misselijkheid en brok in m'n keel gevoel. Borsten staan ook wat strakker zeg maar, maar ik ga uit van een komende menstruatie. Al hou ik natuurlijk wel wat hoop ivm vorige week. Temp blijft ook mooi stijgen dus wie weet.. 

@CherryBlossom, wauuww! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je ontzettend kunt gaan genieten van je zwangerschap. 
@mamavanloesje, high-five wat betreft het wachten. Killing. ?
@Gebruiker10271018, spannend hoor. Wanneer is je NOD? 
@Ine, ik hoop dat het jullie ook snel gegund is! 
@Omeletje, wat lastig hè, die onzekerheid van een bloeding. Het is positief dat je al een week geen bloed hebt verloren denk ik? Al snap ik de onzekerheid die het meebrengt zeker. Ik zal voor je duimen!
Ik weet ook niet meer zo goed waar ik aan toe ben: ik had dus dinsdagochtend wat bloedverlies dat leek op een beginnende menstruatie, maar vanaf 12.00 uur die dag: niets meer. Gisteren ook niets. En vanochtend: jawel.. weer wat roze bloedverlies. Mijn temperatuur blijft 37.1, wat opzich positief is.. Maar als het een innestelingsbloeding is zou het niet op verschillende dagen moeten zijn toch...? Spanning alom en het 'loslaten' vind ik vandaag even moeilijk haha. Ik heb nog steeds gespannen borsten en ben zelfs wat misselijk, maarja.. ik sluit niet uit dat ik dat ben vanwege dit hele geheel haha. ?

goedemorgen dames 
mn nod is rond 2/3 sept maar kon t niet laten om al te testen 
zelf denk ik echter een hele lichte lijn te zien binnen de afleestijd wat denken jullie 
https://www.mupload.nl/img/g8aq4h.jpeg

https://www.mupload.nl/img/hu5yqsh6q75jg.jpeg
dit is met 2 verschillende lichte. 

Omdat vorige kruitvat test van mij toch een heel licht streepje bleek te hebben maar keek niet binnen de tijd. Dus heb ik 2 dagen later nog een test gedaan en die heeft dus binnen de tijd WEL een lijntje maar heeeel vaag!
Zou het??? Is vast nog te vroeg. Nog een weekje afwachtten op de rode duiveltjes. 

Cherryblossom, proficiat!!!! De beste reden om hier te vertrekken ?
Die kleine bloedingen... Geen idee! Zolang het heel kleine beetjes zijn zou ik le geen zorgen maken. Kan innesteling, klein addertje,. Zijn.
Sillas, ik zie op mijn handy hier niet direct een 2e streep, maar dat kan goed aan de lichtinval bij het fotograferen liggen. Moeilijk om zoiets goed op beeld te krijgen. 
Hier gewoon afwachten. Zit op dag 4 dus niks spannends. Heb alvast nieuwe ovulatietesten in huis gehaald (die met smileys van CB) en begin op dag 10 te testen. 

Terug
Bovenaan