NOD september 2020

@Laurenlauren, wat een spanning zeg. Ik ga voor je duimen dat het deze maand gaat lukken! 
@thebigdream, wat fijn dat je je eisprong gevonden hebt. Hopelijk is het jullie gegund deze maand. Spannend, die wachtweken.. 
@Poppy, welkom! Hopelijk lukt het om met de ovulatietesten je eisprong te vinden. 
@Beginnendedroom, ik ben maximaal niet thuis in ovulatietesten.. zou zelf inderdaad denken dat ie nog wat donkerder moet worden. Maar zit er wel aan te komen in ieder geval, lijkt het! 
Na het bloedverlies van gisterochtend heb ik niets meer gespot.. de maand lijkt nog niet verloren haha. Mijn temperatuur was nog hoog vanochtend. Wachten maar.. normaal vliegt de tijd en nu lijken dagen ineens weer heel lang te duren. Bijzonder hoe dat toch werkt.. ?

@alittlebit, ik duim voor je mee. Zo herkenbaar, gek begrip is tijd toch!! Maar ik denk dat het wel goed zal zitten bij jou. Heb je verder nergens last van? Ik heb wat last van zeurderige krampjes af en toe.

@mamadtje, ik snap je! Hier vorige keer ook 3 dagen voor nod getest en die was midden op de dag zeer zeer licht positief. Maar was wel tweeling zwangerschap. Toch vind ik de testen van de action heel fijn en goedkoop. 1,79euro voor 2 stuks dacht ik.
@thebigdream, ik duim voor jullie mee!!

uiteraard duim ik eigenlijk voor iedereen heel graag mee. Het is niet niks allemaal. Helaas kan ik geen advies geven over ovulatie testen, maar lijkt best ingewikkeld. Loop je je eisprong zo niet snel mis, in de zin dat je wanneer je hem spot niet meteen te laat bent? 

veel liefs,

Do

In ben nog steeds bezig met de ovulatietesten. Ik verwacht hem ergens eind deze week/begin volgende week.
bij een ovulatietest moet de teststreep even donker of donkerder zijn dan de controlelijn om positief te zijn!
In de familie is zijn er verschillende zwanger en er blijven steeds aankondigingen komen in de directe omgeving. Ik gun iedereen het van harte natuurlijk maar het is toch ergens wel wat zuur. Zelf zijn we nu in ronde 7 dus op zich nog niets om me zorgen over te maken maar wou het gewoon even kwijt.

iedereen veel succes

Bedankt voor jullie reacties op mijn ovulatietest, het bewijst maar weer dat die streepjes toch twijfelachtig zijn..
Vanmorgen een positieve CB test met een stilstaande smiley.. dus dat lijkt me duidelijk. Ik heb daarvoor 7 dagen een knipperende smiley gehad. Ik heb in die tijd smiddags nog extra getest met ovulatietesten van de etos..op deze manier heeft het vinden van mijn eisprong mijn wel veel geld gekost.. ik denk dat ik de volgende keer alleen etos test doe en bij twijfel nog een cb test. 
Aangezien ik onregelmatig ongesteld ben, ben ik wel blij dat ik überhaupt een eisprong heb en heb gevonden.. wel pas dag 20..
omeltje hoe gaat het testen bij jou? Je lijntje inmiddels wat opgelopen? En thebigdream mijn ervaring met de cb is opzich wel positief, er is geen twijfel over je eisprong al zal ik de volgende keer voor de roze CB test gaan ipv paarse..de smiley die maar lang bleef knipperen maakte mij ook onzeker. Het is mijn eerste ervaring met ovulatietesten, ben dus zelf ook beetje zoekende...Hoe gaat het bij jou?
Inmiddels veel dames op het forum moeilijk om het van iedereen bij te houden. Ik wens in ieder geval iedereen een vruchtbare maand. Dat er veel positieve testen mogen zijn. 

Ik pas mijn nod even aan..
Liesjex NOD: 1 September
Alittlebite: 2 september
Omeletje NOD: 3 September  
Mama Dtje NOD: 5 September 
Dotinlove NOD: 6 september
MamavanLoesje NOD: 7 september
LaurenLauren NOD: 7 september
Beginnendedroom: 9 September 
Lolita NOD: 9 September 
Heidezicht: 12 September 
Gebruiker611209 NOD: 12 September 
Dromertje NOD: 13 September 
Ine NOD: 15 September 
JamieV NOD: 18 September
BelgoGermano: 20-22 September
LautjeF: 21 September
Gebruiker10243588: 21 September
Mamarood: 21 september
CherryBlossom: 22 September
Poppy: 23 september

Ovulatie testen van sensitest gebruikt en was positief 14/15 augustus. Mijn app had dus geen gelijk oops! Ik raad sensitest aan!
Op de 20ste gigantische buikpijn gehad, drong paar dagen geleden tot mij door dat messchien de innesteling de pijn veroorzaakt heeft? Dacht er helemaal niet bij na tot mijn vriend erover begon en kwa berekening zou het kunnen?
Heb geen geduld gehad dus gisteren 1 test gedaan die negatief was :(
Ben benieuwd! Normaal word ik percies ongesteld op het moment wanneer mijn app het voorspelt.
Heb een onderbuik gevoel dat het raak is maar wil niet teleurgesteld zijn!

[quote quote=10350942] Ik heb in die tijd smiddags nog extra getest met ovulatietesten van de etos..op deze manier heeft het vinden van mijn eisprong mijn wel veel geld gekost.. ik denk dat ik de volgende keer alleen etos test doe en bij twijfel nog een cb test. [/quote]
Bekijk de website eens van Sensitest, testen zijn veel goedkoper dan CB vind ze eerlijk gezecht ook duidelijker. :)

Terug
Bovenaan