NOD september 2020

Spannende tijden allemaal! 
Ik ben sinds gisterenavond heftig aan het vloeien. Dit kan geen innesteling meer zijn, maar mijn menstruatie of een vroege miskraam. Jammer dat ik gisteren een positieve test had. Ik ga mee naar oktober voor de 3e ronde vol goede moed. Cd van 25 deze maand. Ben benieuwd naar de volgende.
Ik lees nog even tot het einde mee, want hoop dat er toch een aantal van de 28 sept groep zwanger worden! Succes met het afwachten:(

BelgoGermano: 20-22 September
LautjeF: 21 September
Gebruiker10243588: 21 September
Mamarood: 21 september
Poppy: 23 september
Kimmiex: 24 september
Droommaarzacht 26 september
Omeletje: 26/27 september
Gebruiker: 28 september
CherryBlossom: 28 september
Mama-Dtje: 28 september
Astrid-lynn 28 september 
Eefje 28 september 
Juliaa: 29 september 
ITVS: ? 30 september

goeiemorgen allemaal 
@droommaarzacht nu heb je wel duidelijkheid maar balen zeg hopelijk is volgende maand een betere maand voor je

hier een dag overtijd en nog niks te bekennen heel soms met vlagen misselijk 
kon t niet laten om een testje te wagen maar helaas negatief denk dat t komt door alle drukte van de verhuizing 
al moet ik wel zeggen dat ik totaal geen zin heb in koffie en dat is niks voor mij haha
maar we wachten geduldig af

@Astrid-Lynn @droommaarzacht Zo balen zeg.. :(

Voor mij was het ook maar voor korte duur in dit topic.. Ik ben gisteravond ook ongesteld geworden.

Thnx meiden! Moet zeggen dat ik mezelf vandaag beter voel dan gister. Inderdaad de duidelijkheid die er dan toch is. Op naar volgende ronde. 
@Astrid-lyn balen zeg!
@cherry ik duim voor je! Nog 2 nachtjes wachten. 
@sillasv geen bloed geeft moed. Wie weet later toch positief ik duim mee!
@vegagirl jammer zeg 

Is er iemand die met mij mee kan kijken?
Ik heb mijn eisprong nog niet gevoeld, dus neem ik aan ook niet gehad? Echter moest deze vorige week eigenlijk al zijn.. 
Alle testen zijn van de ochtend, behalve de 2e van 24 september. 
https://www.mupload.nl/img/o0qz8af8a.jpg
Ter vergelijking is hier augustus: 
https://www.mupload.nl/img/l2gp6fn3o6zmq.jpg

Terug
Bovenaan