NOD september 2020

@poppy gefeliciteerd wat een mooie test! 

@eefjepeefje iedere vrouw heeft andere klachten. Ik heb bij mijn zwangerschap nauwelijks klachten gehad. Het zou een teken kunnen zijn maar het hoeft ook niks te betekenen. 

Denk toch dat ik morgen ochtend ga testen. Heb normaal cyclus van 23/28 dagen vorige maand rare ongesteldheid maar als ik de hele lichte bloedingen mee tel duurde die cyclus 29 dagen. Morgen is het dan volgens mijn app 28. Duss fingers crossed. En als die negatief is afwachten tot ongesteld of dan toch 28ste nog testen.

@eefjepeefje en gebruiker88 hier ook hele gevoelige borsten si vanavond, erg moe ? dus test gedaan vanmiddag, maar negatief ?? nouja over 4d NOD dus t nog ff afwachten. Ik merk dat ik de week voor NOD altijd last heb van mn borsten en dat neemt toe 1a 2 dagen voor de menstruatie doorbreekt dus niet zo goed nieuws in mijn geval ?

Haha wel grappig, ik heb vandaag dus óók al een test gedaan. Negatief natuurlijk, want was ook geen early, maar was gewoon even heeel nieuwsgierig. 

Heb je normaal daar geen last van eefjepeefje? Dan zou het kunnen. Maar wat sl gezegd is, bij iedereen voelt het anders. Of je voelt van alles wat bij een eventuele zwangerschap te maken kan hebben, en dan is het mis.

Hier steeds meer krampjes aan de onderkant, dus voorspelt niet veel goeds ben ik bang.... afwachten wat er morgen ochtend is.

@Astrid-lynn ja ja hebt gelijk, kan echt vanalles zijn en als je te hard hoopt, wordt je natuurlijk extra teleurgesteld. Gewoon relaxen en je NOD afwachten is het enige wat je kunt doen :)
Hoop voor jou dat de krampjes iets anders betekenen dan menstruatie!

@justmeangel nou ben heeeel benieuwd! ??

@eefjepeefje ik heb rond ongesteldheid ook gevoelige borsten maar dit had ik vorige keer ook toen ik even zwanger was dus bij mij kan het nog alle kanten op..

@mama dtje ik hoop toch dat het bij jou ook nog alle kanten op kan gaan! ? 

@astrid-lynn ooh dat zou zo jammer zijn.. hou je ons op de hoogte?

Terug
Bovenaan