NOD september 2020

Nou voel me soort van opgelucht dat ik weet hoe het zit. Waar ik aan toe ben. Klachten zijn er nog  en ga ze opschrijven voor de volgende maand. En misschien toch ook teunisbloemolie erbij gebruiken. 

@Astrid en droommaarzacht wat jammer meiden, maar vol goede moed door!
Hier nog niks, behalve de gevoelige borsten. Hoop nog steeds natuurlijk, wachten wachten wachten.. en anders gaan we gezellig met zn allen naar een nieuw topic :)

Veel jammer nieuws!! Test vannochtend was negatief.. Is een extra vroege dus ik wacht dit weekend af. En als ik helemaal geduld heb in october pas een testje haha. (Als mijn menstruatie uit blijft.)

@Astrid-lynn, Jammer :(
@droommaarzacht, Wat vervelend! :( Gelukkig inderdaad nu wel duidelijkheid.
@Vegagirl, jammer! Maar fijn dat je toch opgelucht bent.

@ITVS ooeh lastig. Ik zou zeggen dat je eisprong nog niet geweest is, zeker als ik je testen van augustus bekijk die zijn veel duidelijker. Anders lijkt het alsof je 24 je piek hebt gehad maar dat zou wel kort zijn geweest dan.. 
@eefje zeker! Gezellig clubje zo :) toch fijner als je al wat langer aan het kletsen bent. Al hoop ik eigk dat we samen in een ander topic terecht komen ;-)
@justmeangel wauw dan heb je engelengeduld hoor! Jammer dat je vanochtend negatief hebt getest.. hopelijk snel duidelijkheid (in de vorm van een mooie streep :))

Hoi dames,
Mag ik hier mee kletsen?
Momenteel zit ik op CD 27 en ik had een positieve ovulatietest op CD 16. Hoe lang mijn cyclus is weet ik niet helemaal zeker omdat het afwisselend 29 om 25 dagen is geweest de afgeslopen 4x. 

Ik ben voor een nieuw topic met de overblijvers hahaha. Kunnen we positief blijven naar elkaar, en alles weer samen voelen of niet hihihi 

Hey,
Ben nieuw hier. Heb al wel vaak meegelezen. Zal mij even voorstellen. Heb een dochter van 3 jaar. Vorig jaar beslist om voor een tweede te gaan. Ik was vrij snel terug zwanger. Het is alleen eind januari misgelopen. Ik had een miskraam op acht weken. Het heeft daarna heel lang geduurd voor mijn cyclus terug normaal was. Heb dan zelfs terug  2 maanden de pil genomen. Nu is hij terug ( ongerelmatig ,maar dat is altijd wel wat geweest.) normaal. We zijn nu dus terug bezig voor een tweede. Zou vandaag mijn mijn nod hebben. Ik ben nu aan het afwachten of mijn menstruatie komt of ik zou testen. 

Terug
Bovenaan