NOD september 2020

Gefeliciteerd Cherryblossom! 
Sillasv, ik zie helaas geen streepje, hoop voor je dat t is gelukt maar is je NOD niet pas over 6 of 7 dagen? Met een early kun je t over 2 dagen nog eens proberen, dat zou ik doen, wellicht is er gewoon weer n streepje te zien?
Gebruiker..18, dat klinkt veelbelovend 
Hier ook niks spannends, wachten hè.. pff nog 8 dagen. Op dag 9 is de NOD de app geeft dus nog 9 dagen aan, maar de dag zelf vind ik nooit meetellen ? omdat ik dan "mag" testen als ik geen krampen heb ofzo. ? hoe zien jullie dat? 

Oh wat vervelend omeltje dat je geen eisprong heb gezien! Maar hopelijk is het toch goed gekomen..ik duim mee!
cherryBlossum gefeliciteerd!! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! Geniet er lekker van!
Sillasv, ik zie op je fotos ook geen tweede streepje maar wellicht dat het inderdaad te maken heeft met het lichtinval. Hopelijk heb je de komende dagen een duidelijke positieve test in handen! Spannend...?

[quote quote=10351190]
Gebruiker..18, dat klinkt veelbelovend [/quote]
Action test vannochtend gedaan en die was helemaal wit. Dus wordt afwachten. D: Word er helemaal zenuwachtig van. Meestal voor ongesteldheid heb ik ook hoofdpijn of iets van kramp. Dus denk ook op die manier haha ook al ben ik soms 1 dag later of eerder ongesteld dan mijn app zegt, maar dan heb ik wel kramp oid van tevoren gehad. 
En ook dubbel gefeliciteerd Cherryblossom!  

Hee,
Justmeangel: naam aangepast, fijn dan valt t beetje te overzien. Wat vervelend dat je nu opeens negatief test? hopelijk loopt ie alsnog op omdat dit n ander merk is.. heel erg spannend!
Babydm: nog eens aan de slag dan?
Sorry ik verveel me n beetje ik ga verder t forum afstruinen opzoek naar wat lees plezier?

Hè Mama Dtje, het wachten duurt lang hè! Wij gaan een beetje gelijk op zag ik. Jij 5 en ik 6 september. In mijn vorige zws wist ik meteen hoe en wat, maar ik kan eigenlijk niet geloven dat het nu in de eerste ronde zou lukken. De vorige keer was ik zo zeker van mijn lichaam, en nu ben ik totaal het tegenovergestelde. Gek hè? Wat werken onze lichaampjes toch complex hoor. Nog een dikke week en dan weten we weer hoe het ervoor staat.

@justmeangel ik heb een stukje gemist denk ik, had je eerder wel een positieve test?

@cherryblossom gefeliciteerd, wat fijn!!! 

[quote quote=10351228]@justmeangel ik heb een stukje gemist denk ik, had je eerder wel een positieve test?[/quote]
Weet niet zeker of het een positieve was, had eerst na de afleestijd een hele lichte streep dus 2 dagen later zelfde test gedaan en tijdens afleestijd dit keer wel een hele lichte streep. Beide van kruidvat dus action test gedaan en daar niks op te zien.
[quote quote=10351220]Justmeangel: naam aangepast, fijn dan valt t beetje te overzien. Wat vervelend dat je nu opeens negatief test? hopelijk loopt ie alsnog op omdat dit n ander merk is.. heel erg spannend![/quote]
Ben nieuw op deze website kon eerder niet vinden waar ik mijn naam kon aanpassen ;') 

@JustMeAngel, wat spannend zeg. Ik ga voor je mee duimen hoor, dat de testen oplopen. 
@ de wachtenden, man wat kan een week toch lang duren haha! Ik hoop dat de tijd vliegt bij jullie.. ;)
Ik kan er inmiddels geen touw meer aan vastknopen, dus moet toch ook echt wachten. Gistermiddag was ik in de veronderstelling dat ik ongesteld zou worden, want weer bloedverlies. En ook een beetje krampen, dus daarmee denk ik nog steeds dat het niet goed zit voor deze maand. Als het al een innestelling is moet je toch niet op twee verschillende dagen bloed hebben? Maar nu komt de grap: gisterenochtend (al een paar dagen stabiel overigens) 37.1 gemeten, vanochtend 37.4. Meten is weten, nou nee hoor.. ? En ook geen druppel bloed meer te zien. 
De timing blijft wel raar, want mijn NOD is 2 september voor zover ik weet. Omdat ik geen ovulatietesten gebruik ga ik bijna twijfelen of dat wel klopt.. vanaf vorige week woensdag liep mijn temperatuur op en had ik 's middags een pijnlijk gevoel in mijn buik dat me deed denken aan ovulatiepijn. Wie weet heb ik wel wat onder de leden, dat zou natuurlijk ook nog kunnen. 
Long story short: verwarring alom hier. Wat een feest.. ?
Hoe gaat het met jullie dames? 

Terug
Bovenaan