NOD september 2020

@Cherry ja gaat opzich wel goed eigenlijk geen last van kwaaltjes dus dat vind ik wel wat 'vervelend' over 2 weken de eerste echo. Hoop zo dat het goed gaat deze keer. 

Bleghh heb last van slapeloosheid nu haha. 
Mn gevoel zegt dat ik zwanger ben, maar durf er niet teveel op te hopen en durf ook nog niet te testen. 
Heb gevoelige tepels, menstruatieachtig gevoel en de krampen die ik normaal voel tijdens bloedverlies. 
Wanneer gaat de rest testen? Ik hoop te kunnen wachten tot woensdag..maar dat duurt wel super lang nog?

@Juliaa ohh ik had ook last van slapeloosheid vannacht, ik moet er de hele tijd aan denken: wat als?! Nog steeds geen menstruatieklachten en voel me eigenlijk heel fit, wat ik normaal nooit heb voordat ik ongesteld moet worden. Wel gevoelige borsten, dus ik hoop nog steeds.
Ik denk dat ik ook morgen gewoon ga testen hoor, dan is mijn NOD en dan mag het ;) ténzij ik ongesteld wordt natuurlijk..

Helaas ook ongesteld geworden vannacht.
Had afgelopen week alleen zo nu en dan zachtje steekjes en gevoelige borsten, dacht zou het? Niet dus ??

Vanmorgen een early van action gedaan, maar die is negatief denk ik of een heel dun streepje, maar niet zo zichtbaar. Weet niet hoe goed ze zijn voor NOD. Ik verwacht mn menstruatie denk ik ergens tussen vandaag en dinsdag. 
Maar mn gevoel zegt nog steeds zwanger dus het blijft spannend?

Terug
Bovenaan