NOD september 2020

Hoihoi! Al een tijdje aan het meelezen hier! Ik heb donderdag/vrijdag mijn nod gehad en inmiddels een mooie oplopende lijn met de testen die ik vanaf dinsdag al doe.
Vorige maand helaas een vroege mk gehad, een week nadat de eerste test positief was, dus nog erg voorzichtig, maar ik blijf goede hoop houden!

Wauw mooie streep @Cherry ? Gefeliciteerd!!
@Mivdw ook gefeliciteerd!! Spannende tijd zo hè, hopelijk blijft deze zitten!?
@temp, jammer. ❤️
Ben benieuwd naar de andere dames.. ?? 

@cherryblossom: proficiat!!!
Hier net getest maar niets te zien. Het wordt dus afwachten tot vermoedelijk de menstruatie erdoor komt. Iets weet ik dus zeker, dat ik inderdaad mijn ovulatie ga gemist hebben daardat mijn testen op waren. Wel lastig nu zo een lange cyclus vandaag dag 48 (gemiddeld 38). Als het deze ronde toch niet mag zijn, mag de menstruatie snel doorzetten!
succes nog iedereen! 

Jaaa gefeliciteerd Cherry!?
Welkom Mivdw! En gefeliciteerd!
Jammer van jouw test temp, nog meer wachten. Voor mn gevoel wachten we al zo veel met zn allen. 
Morgen of maandag moet ik mn menstruatie krijgen zo spannend ?

CherryBlossom van harte gefeliciteerd!

Thnx meiden, ik wacht nog even een paar dagen voordat ik opnieuw ga testen (of ongesteld wordt)

Gefeliciteerd Cherry! Wat een fijn nieuws, leuk dat je vriend t goed had?
Bij de 2e zwangerschap had mijn vriend t ook goed?.
Volgens mijn app vandaag NOD vervelend dat ie dat zo aangeeft volgens mijn eigen gevoel dus maandag NOD.
Tot op heden nog steeds niet echt duidelijke klachten.Soms een steekje ofzo dan denk ik aah hij zal zo wel beginnen en dan komt er niks.. nog 2 dagen geduld pff denk dat ik zondag ook ff afwacht en miss als t niet doorbreekt in de avond test. Had donderdag neg getest (was ook wel enthousiast?) wil niet te veel testen verspillen hahah. 

Terug
Bovenaan