NOD september 2020

Hier nog niet ongesteld geworden. Gister een test gedaan die was negatief. 
Denk wel dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden... :(( voel het aankomen
ben dan altijd erg moe en heb wat zeurend gevoel in mn onderbuik. 

Dank je wel allemaal! Ik vind het nog een beetje onwerkelijk en denk ook dat ik opgelucht ben als we een week of wat verder zijn, ivm de vmk de vorige keer. Maar wat een wonder dat we nu alweer een 2e streepje mogen krijgen zo snel, echt heel dankbaar!

@Ine echt heel lastig die onduidelijkheid, dan kan maar beter de menstruatie doorbreken idd! Hopelijk kan je snel door ? 

@juliaa wat zou het mooi zijn als je ook positief nieuws krijgt! Ik duim voor je! Hou ons op de hoogte ?? 

@MamaDtje jaa echt grappig haha hij zei doe nou maar morgen ipv zondag want ik weet toch al dat het zo is ? Ben ook erg benieuwd naar jouw testen! Hopelijk krijgen jullie ook goed nieuws ☺️

@Gebruiker588 aah jammer ? geen bloed is nog moed maar vaak herken je zelf de voortekenen al wel he..

Succes voor iedereen die nog aan het wachten is! Ik ga denk ik maandag weer testen om de oploop te checken. Mega spannend want zo zagen we de vorige keer dat het misging... 

@mamaroosd jaa echt zo fijn!!! Ben er heel gelukkig mee, maar nog wel voorzichtig...  Hoe gaat het met jou?? :)

@Astrid-lynn en @Justmeangel dank je wel!!! 
Spannend hoor @justmeangel wat knap dat je kan wachten!' Ben heel benieuwd ?

Terug
Bovenaan