NOD september 2020

Gisteren getest maar niks. Merk wel dat ik dikkere witte afscheiding heb, ontzettend gevoelige borsten en aders die over mijn tepels lopen. En afgelopen week veel last gehad van mijn buik. Steekjes vooral als ik beweeg. 
Geen menstruatie nog maar ook geen hoop meer. 
Dit was ook zo'n rare cyclus. Weet ook niet zeker wat m'n nod is want geen eisprong kunnen vinden. 
Ik ga mijn achterstand hier even bij lezen, hoop dat er veel mooie streepjes zijn geweest! 

@ITVS jaa bijzonder hè! Dank je wel ☺️

@Mamaroosd ja snap ik, spannend nog even! 2 lange weken wachten (weer)..

@JustMeAngel aaah jammer ?

@Juliaa die slapeloosheid is voor mij nu wel herkenbaar.. ben heel benieuwd naar je test! Wel vaag van dat roze bij afvegen.. hopelijk zet het niet door ?

@ForumGebruiker jammer!! Snap dat je even afstand neemt en rust pakt. Sterkte ? 

@Omeletje oeh verwarrend.. ben benieuwd hoe het gaat aflopen deze week.. 

@Forumgebruiker shit wat jammer.. en ook voor jou @MamaDtje :(

@Juliaa ook voor jou spannend zeg, ik duim toch nog voor je, wie weet!

@Omeletjee we gaan er gewoon nog voor oké? Ik probeer ook nog steeds te hopen! 

Menstruatie is goed doorgezet inmiddels. Maar ik ben wel ergens blij mee. 
Vroeger had ik altijd enorme buikpijn tijdens menstruaties al sinds ik ze kreeg. Voordat ik mn zoontje kreeg had ik ook iedere ronde ontzettend veel buikpijn en tijdens die zwangerschap eigenlijk ook in het begin. 
Maar sinds ik gestopt ben in januari dit jaar met de pil heb ik die pijn nog niet gevoeld. Dus misschien  werkt alles eindelijk weer 'normaal'. Heb er nu wel goede hoop op dat we nog een kindje kunnen krijgen. Klinkt stom, maar misschien dat de 2 zwangerschappen eerder dit jaar geen kans hadden omdat mijn lichaam nog niet goed functioneerde..

Terug
Bovenaan