NOD september 2020

zojuist toch een test gedaan maar is helaas blanko 
ga er vanuit dat ik deze keer later ben door de verhuizing en toch wel wat stress bij komt kijken 

@eefjepeeefje ah lief!! Ja, we gaan er nog gewoon voor!  zolang er geen bloed is blijf ik toch wel hopen. zag dat mijn test (kv 2v5) van zaterdag nu wel een soort schaduwstreepje heeft dus ik zit al de hele ochtend te kijken naar berichten over indroog streepjes. 
zo vermoeiend, wat doe ik mijzelf aan! 

Hier nog reeds geen menstruatie, ondertussen dag 50. Vandaag wel wat steken in m’n rechter lies en wat meer slijmerige afscheiding. Zolang ik geen menstruatie heb, blijft er wat hoop. Ik heb besloten om nu het weer een paar dagen te aanzien. En moesten ze woensdagavond er nog niet zijn ga ik een afspraak maken bij de huisarts en test ik donderdagochtend opnieuw. Ik ga wel eens een ander merk van testen gebruiken dan vorige waren allemaal met Kruidvat 2v5. Hopelijk wil de huisarts dan een bloedtest doen zodat ik iets weet. Eventueel gewoon om te weten waar ik m’n cyclus zou zitten. 

Mijn menstruatie is nog niet doorgekomen. 
Had gister getest maar die was negatief! 
als ik woensdag nog niet ongesteld ben ga ik weer testen. Maar helaas zo een onregelmatige cyclus dat er geen pijl aan te trekken is. 

het gekke is dat ik vanaf woensdag al het gevoel heb ongesteld te worden. Heb ook heel pijnlijke borsten en gevoelige tepels. 
Ik ben zaterdag op zondag nacht maandverband in gaan doen want ik dacht nu komt het echt maar niks... 
spannend maar kan dus nog alle kanten op!! 

@Ine Hm wat verwarrend allemaal.. Nu weet je dus ook niet meer echt wanneer nou je NOD is of wel? Ik duim voor je dat je snel duidelijkheid krijgt! Goed idee om naar de huisarts te gaan. 

Terug
Bovenaan