NOD september 2020

Kon het niet laten en heb net toch een test gedaan. Negatief helaas.. wat irritant dat ik uitgerekend deze maand ineens een extra lange cyclus heb :( mn lichaam houdt me voor de gek..

@eefjepeefje: neen ik heb nu totaal geen idee meer van hoe het nu zit. Dus moet maar afwachten en het bekijken. Lastig maar so be it! Hopelijk binnenkort toch ergens wat duidelijkheid

Mijn volgende NOD is helaas in november pas. Lange cyclussen.. zou het kunnen dat mijn menstruatie juist uitblijft nu ik er zo op hoop? Dat is toch flauw van mijn lichaam ? Ergens hoop ik nog op een wonder, nog steeds geen spoor van ongesteldheid namelijk. 

Dag allemaal, 
Ik ben nieuw hier en heb net alles een beetje terug zitten lezen. Wat spannend allemaal zeg. Fijn ook om het op deze manier met elkaar te kunnen delen en ik lees ook veel herkenbare dingen. 
Zelf gaan wij voor een eerste kindje en zitten we in ronde 4. Mijn cyclus varieert tot nu toe een beetje tussen de 29 en 33 dagen. Ik heb in mei mijn mirena spiraal laten verwijderen. Met spiraal had ik een hele regelmatige cylclus. Jammer dat dit nu iets meer varieert. 
Vandaag zit ik op dag 30. Gistermiddag zwangerschapstest early van action gedaan, helaas negatief. Ook nog geen menstruatie... kon de eisprong ook niet duidelijk vinden met de action ovulatietesten. Wat denken jullie, morgen weer testen? Maar dan in de ochtend? Ik heb nog een action test liggen en een etos test. Iemand ervaring met deze zwangerschapstesten? 
Spannend allemaal. 

@juliaa fijn dat je nu in elk geval meer vertrouwen hebt! Hopelijk heb je binnenkort goed nieuws en een plakkertje ?

@ForumGebruiker ooh zooo jammer!! ?

@Ine @Eefje @Gebruiker588 @Omeletje (ik hoop dat ik niemand vergeten ben) ik blijf nog even hangen en hoop nog op ergens goed nieuws voor jullie!

NOD is wanneer ik mijn menstruatie verwacht toch? 
Lastig omdat ik niet precies weet wanneer de eisprong is maar volgens de app duurt mijn cyclus gemiddeld 30.2 dagen. Mijn NOD zou dan vanadaag zijn, dit is de 30e dag van de cyclus. 

Terug
Bovenaan