NOD september 2020

Welkom Droompje. In principe kun je testen vanaf je NOD (idd dag dat je ongesteld had moeten worden). Maar lees ook bij anderen dat ze negatief testten op de NOD en bijv week later alsnog positief. Ik hoop dat ik één van die mensen ben. En jij dus ook?

Ik zou zo opnieuw testen op dag 33 @Droompje. Misschien zelfs dag 34, dan ben je echt overtijd. Maar ja... Ik weet hoe moeilijk wachten is. Jammer dat de early negatief was. 
Ik heb een dag voor NOD positief getest met een Etos test. 
Sterkte met wachten of de volgende ronde dames ??

@eefjepeefje, dankje! Spannend he. Ik hoop ook dat we nog een positieve test krijgen. Wanneer ga jij weer een test doen? 
@Minni, gefeliciteerd. Thanks voor de tip. Ik zal nog even geduld opbrengen voor ik de volgende test ga doen. Spannend. Ook zo lastig want had in juni een cyclus van 35 dagen..:( in de tijd van de Mirena spiraal kon ik echt de klok gelijk zetten voor het moment dat mijn menstruatie zou beginnen. 

Soannend voor de laatste meideb die op de wachtbank zitten. Forum oktober is inderdaad al onwijs druk hihi. Kijk wel even of ik aan sluit... blijf hier eerst nog even mee lezen, tot het eind haha.

Ik weet niet wanneer mijn nod is. Omdat mn cyclus zo onregelmatig is. Maar mn langste is 30 dagen, dus dan zou het morgen moeten zijn! 29 september 
spannend allemaal en hoop het beste voor iedereen! ?

goedemorgen allemaal 
vanmorge weer een testje gewaagt en zag zojuist een heeel licht lijntje bijna niet te zien of om de foto te krijgen durf eigelijk niet te hopen over een paar dagen maar weer proberen te testen 
https://www.mupload.nl/img/27cc4gamx.jpeg

Terug
Bovenaan